וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופכים סים למיקרו-סים, גם בישראל

11.5.2010 / 12:22

רוצים אייפד 3G אבל אין לכם מאיפה להשיג מיקרו-סים? מסתבר שגם בארץ ניתן לחתוך סים רגיל לצורה החדשה

האם ניתן לחתוך כרטיס סים ישראלי כך שניתן יהיה להשתמש בו באייפד- מחשב הלוח של אפל? באתר HTmobile, מקבוצת HomeTheater גורסים שכן, ואף פירטו איך עושים זאת. אחד מעורכי האתר, עפר לאור, תיעד את התהליך בו חתך כרטיס סים של חברת פרטנר כך שיתאים לאייפד 3G האמריקאי שלו, ודיווח כי המכשיר עובד היטב על הרשת הישראלית.
כרטיס ה-Micro-Sim קטן הרבה יותר מסים מהדור השני, בו משתמשות רוב חברות הטלפוניה כיום, אך מרבית השטח שצומצם הינו סתם פלסטיק. המגעים עצמם זהים לסים רגיל כמעט לחלוטין, מה שמאפשר לחתוך סים מהדור השני ולהשתמש בו בתור מיקרו-סים.

עוד במועד ההכרזה על מחשב הלוח, הודיע מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס כי המכשיר יהיה פתוח לכל רשתות הסלולר אשר עושות שימוש בכרטיס סים. עם זאת, הכרטיסים בהם בחרה אפל להשתמש הנם כרטיסי Micro-Sim – הדור השלישי של הכרטיס, שלא נמצא בשימוש נרחב באף מקום. אבטיפוס של טלפון מבית אפל שהגיע לידי בלוג הטכנולוגיה גיזמודו, עשה אף הוא שימוש במיקרו סים.

ניתן להניח כי אפל שחררה את האייפד – בו אין כלל מחסור במקום, וכתוצאה מכך צורך במיקרו-סים – עם הכרטיס החדש כדי להכין את השטח להשקת אייפון חדש. במרבית הטלפונים המודרניים, והאייפון ביניהם, ישנה מצוקת מקום פנוי לרכיבים, ומאבק מתמשך על הקטנה של מכשיר והפיכתו לקל יותר – דברים בהם שימוש במיקרו-סים יכול לעזור.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully