וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזית פיראטית חדשה

23.1.2011 / 16:13

מי שלא רצה באינטרנט את The Pirate Bay, יקבל אותו באתר נוסף, שיספק הורדות מוזיקה פיראטיות - The Music Bay

אתר ההורדות הפיראטי The Pirate Bay לא מרפה ולא נחלש כתוצאה מהתביעה שהתנהלה נגדו. כעת הוא עומד להשיק שירות פיראטי חדש להורדות מוזיקה, בשם The Music Bay, ונשמע לוחמני מאוד. "תעשיית המוזיקה לא יכולה לדמיין את מה שאנחנו מתכננים להוציא בחודשים הקרובים. במשך שנים הם התלוננו על פיראטיות, אבל אם אי פעם הייתה להם סיבה להיבהל – זה עכשיו", אמר דובר של "מפרץ הפיראטים" לאתר TorrentFreak.

הדובר הוסיף כי האתר החדש יושק לרגל יום ההולדת ה-78 לארגון זכויות היוצרים IFPI, שיתקיים באפריל הקרוב. בנוסף נשקלת אפשרות של ארגון פסטיבל ברומא לציון השקת האתר החדש, שם הוקם הארגון. ה-IFPI קרא לאחרונה לממשלות להפוך את 2011 לשנת ההכרעה במאבק נגד הפיראטיות. כיום תומך הארגון במדיניות של הענשת ספקי שירות שלקוחותיהם עסקו בפעילות פיראטית, ובחסימת חשבונות אינטרנט של לקוחות כאלו.

הדומיין themusicbay.org כבר נרשם לפני מספר שנים, אך נכון לעכשיו משמש רק ככתובת נוספת של האתר The Pirate Bay (המאפשר חיפוש קבצי מוזיקה בנוסף לקבצי וידאו ותוכנות). עמוד חדש שנוסף לדומיין, תחת הכתובת fear.themusicbay.org ושכולל את ההבטחה "בקרוב" – מרמז על השינוי הצפוי בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully