וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 5 יושק בספטמבר?

20.4.2011 / 12:02

לפי שמועות, הדגם הבא של האייפון יושק בספטמבר הקרוב. המכשיר יהיה דומה חיצונית לאייפון 4 אך יכלול מעבד מהיר יותר

הדור הבא של האייפון – ה"אייפון 5" – יושק בספטמבר הקרוב, שנה ושלושה חודשים לאחר השקת הדגם הקודם. כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס, לפי דיווח של מספר מקורבים לאפל. לפי הידיעה, המכשיר יראה דומה חיצונית לאייפון 4 ויכלול מעבד מהיר יותר. יצור חלקי המכשיר יתחיל ביולי או באוגוסט. לאחר מכן הם יישלחו למפעל פוקסקון הסיני, המרכיב רבים ממוצרי אפל.

דיווח זה בא בסתירה לדיווח קודם שהגיע מספק אסייתי שטען שתהליך ייצור האייפון 5 יחל רק בספטמבר. כך או כך, משמעותה של השקה בספטמבר היא שאפל חורגת השנה ממנהגה להשיק אייפון 5 בקיץ - נוהג שיווקי קבוע בחברה שמאפשר לחסידי המכשיר הסלולרי להעריך מתי יצא דגם חדש ולהיערך בהתאם לכך. הסיבה לחריגה הפעם אינה ברורה, ואחת ההערכות היא כי הצונאמי ביפן והמשבר בעקבותיו מעכבים ייצור מסכי מגע ושבבי זיכרון שאפל חייבת לקנות מיצרנים יפנים עבור המכשיר.

שמועות נוספות לגבי דגם האייפון החדש הן כי אפל תחליף את החומר ממנו בנוי גב המכשיר מזכוכית קשיחה למתכת, שמסך המכשיר יוגדל מ-3.5 אינץ' ל-4 אינץ', שהוא יכלול מעבד A5 ומצלמת 8 מגה-פיקסל, שעיצוב האנטנה יהיה שונה ושהמכשיר יעבוד על מערכת ההפעלה iOS5. שמועה קודמת טענה כי אפל מתכוונת להשיק גרסה מעודכנת של האייפון 4 עוד לפני שיושק הדגם הבא בסדרה.

האייפון הוא ממוצריה הפופולריים ביותר של אפל. ברבעון האחרון של 2010 נמכרו ממנו יותר מ-16 מיליון יחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully