וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל פלוס: עכשיו עם משחקים

גוגל פלוס השיקה את מערך המשחקים שלה. בין המצטרפים הראשונים: אנגרי בירדס, ביג'ולד והפוקר של זינגה

גוגל פלוס מזמינה אתכם לשחק. פחות מחודשיים לאחר הצגתה לראשונה, משיקה הרשת החברתית החדשה של גוגל, Google+, את מערך המשחקים שלה, כמו גם פלטפורמת פיתוח אפליקציות. דף המשחקים, שהופך בהדרגה זמין לכל משתמשי הרשת החברתית, כולל שיתופי פעולה עם חברות כמו זינגה, שהביאה את הפוקר שלה; רוביו עם אנגרי בירדס ו-EA עם Bejeweled. בסך הכל, יש כעת לגוגל 16 משחקים.

לאיזה משחק אתם מכורים? בואו להצביע בפייסבוק

כדי למשוך מפתחים לרשת החברתית שלה, מנסה גוגל לשבור את השוק. בזמן שאפל ופייסבוק נותנות למפתחיהן 70 אחוזים מהרווחים ומשאירות 30 אחוזים, גוגל החליטה כי נכון לעכשיו תקח לעצמה רק 5 אחוזים, כש-95 אחוזים נשארים אצל המפתח.

בתוך כך, השיקה גוגל היום גם את פלטפורמת הפיתוח שלה - מערכת שמטרתה לאפשר לאנשים מחוץ לגוגל לפתח אפליקציות לגוגל פלוס. אך בניגוד לזו של מתחרותיה היא איננה זמינה לכולם. בבלוג חדש שפתחה עבור המפתחים, הסבירה גוגל כי כדי לייצר חוויה טובה גם עבור המשתמשים וגם עבור המפתחים, היא תתמקד באיכות ולא בכמות. במקום לפתוח את הפלטפורמה לכולם, גוגל תוסיף שותפים במנות קטנות.

נזכיר כי גוגל פלוס, שהוצגה לראשונה ב-28 ביוני, נמצאת כיום עדיין בשלב ההשקה הראשון, בו הגישה לרשת היא על פי הזמנה בלבד. עם זאת, מנתוני החודש הראשון עולה כי היא צומחת בקצב דומה לזה של פייסבוק – עם יותר מ-25 מיליוני משתמשים בחודש הראשון, כנראה בזכות זה שלכל משתמש יש כיום מספר ניכר של הזמנות לחלק.

עוד בנושא:

גם פרופילים עסקיים כבר בדרך

האם יש לגוגל פלוס סיכוי מול פייסבוק?

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully