וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות Megaupload: גם Filesonic סוגר את שעריו

מפעילי אתר שיתוף הקבצים הגדול Filesonic הודיעו כי הם מפסיקים את השיתוף ואת תגמול מעלי הקבצים באתר

אתר שיתוף הקבצים Filesonic סוגר את מרבית שירותיו. מספר ימים לאחר הגשת כתבי האישום נגד אתר השיתוף הענקי Megaupload, הודיעו מפעילי אחד ממתחריו הגדולים, Filesonic, כי הם מפסיקים מיידית את שיתוף הקבצים החופשי באתר, ולא ישלמו יותר למשתמשים שהעלו את הקבצים הפופולריים ביותר. פיילסוניק הוא אחד מאתרי שיתוף הקבצים הגדולים ברשת, עם כרבע מיליארד דפים נצפים כל חודש.


השינוי העיקרי בפעילותו של Filesonic הוא סגירת הדלתות של הארוניות הדיגיטליות אותן הוא מספק למשתמשים. מעכשיו, רק המשתמשים שהעלו הקבצים יוכלו לגשת אליהם, ולא ניתן יהיה להורידם בצורה חופשית. בנוסף, תוכנית שיתוף הרווחים עם מעלי הקבצים הפופולריים ביותר מופסקת, ולא ברור מה ייעשה לכסף שכבר הצטבר בחשבונות המשתמשים.


Filesonic - אתר שפועל מהונג קונג, נותן בצעדים אלה מענה לשניים מהסעיפים העיקריים בכתב האישום נגד Megaupload, גם הוא עם רכוש בהונג קונג (שהוחרם על ידי הרשויות לאחר בקשה מארה"ב) - שיתוף תוכן פיראטי ותשלום למשתמשים על העלאת תוכן פיראטי. עם זאת, מפעילי האתר טרם הוציאו הודעה רשמית בנושא, כך שלא ברור אם מדובר בתגובה לפעילות משטרתית או בפעולת מנע.

עוד בנושא:

Megaupload נסגר, מפעיליו נעצרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully