וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמבלר: 20 מיליארד פוסטים, 50 מיליון בלוגים

29.3.2012 / 16:02

שירות הבלוגינג טמבלר מגיע לנקודת ציון מרשימה: 20 מיליארד פוסטים שהועלו בו בחמש שנות קיומו

ציון דרך לטמבלר. פלטפורמת הבלוגינג עברה השבוע את רף 20 מיליארד הפוסטים – כפול מהמספר שהציגה רק לפני חצי שנה. המאורע התקיים ביום שני בערב, והביא את אנשי טמבלר לפרסם על כך הודעה בטוויטר וכן לציין בעמוד ה"אודות" של טמבלר את ההישג, לצד תמונות של עובדי החברה וציטוטים שלהם. הנתון מגיע בזמן שטמבלר הולך ומתקרב לנקודת ציון נוספת: 50 מיליון בלוגים המתארחים בו.

מאז שנוסדה ב-2007 על ידי דייויד קארפ משרתת טאמבלר יותר מ-100 מיליון איש ברחבי העולם, ונספרים בה מעל ל-15 מיליארד דפים נצפים בכל חודש. חלק גדול מאוד מקהל טמבלר נמצא בארצות הברית (249 מיליון איש, המהווים 45% מהמבקרים). 49 מיליון מבקרים מגיעים מברזיל ו-34 מיליון מאנגליה.

בטמבלר ניתן לפרסם פוסט טקסטואלי רגיל, אך היא פונה בעיקר למעוניינים לפרסם תכנים ויזואליים: תמונות, וידאו, נגני מוזיקה וכדומה. היא מאפשרת לפתוח ולעצב בלוג בקלות רבה ולהעלות אליו תכנים בצורה פשוטה ואינטואיטיבית. לפלטפורמה קיים חיבור חזק למדיה החברתית והיא פועלת בזיקה אליה. המנכ"ל קארפ סיפר, למשל, שרבים משתמשים באופציית ה'רי-בלוג' (פרסום מחדש, מעין הדהוד, של תוכן קיים של משתמש אחר) ושבממוצע – בלוג בטמבלר זוכה לתשע פעולות 'רי-בלוג'.


עוד בנושא:

- טמבלר מתגלגל רחוק
- טוב לי ויראלי: על טמבלר בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • טמבלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully