וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות שיעבירו לכם בסדר את הסדר

חוששים שלא תצליחו לשרוד את ליל הסדר ? ש"מה נשתנה" יהיה טראומטי? הנה אפליקציות שיקלו על הערב הארוך מכל

סדר? יש לזה אפליקציה

מכירים את ההגדה? כמובן שמכירים, הריטואל השנתי הקבוע של קריאת ההגדה הוא חלק מרכזי בליל הסדר של רוב המשפחות בישראל. שנה אחר שנה. וכן, לפעמים אתם רוצים לברוח מהכל.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם. לא נמליץ לכם על החשודים העיקריים - אינסטגרם, אנגרי בירדס ספייס, האפליקציות של פייסבוק או טוויטר. וקודם כל, כמה עצות: לשים את הטלפון על שקט עשוי לא להספיק - כדי להסתיר את זה שאתם עסוקים בטלפון כדאיגם להיכנס להגדרות שלו ולקבוע בהירות מינימלית זמן כיבוי מסך מינימלי.

LOLcats – להעביר את הסדר עם חתולים

כולנו יודעים כמה בקלות יכולות תמונות חמודות של חתולים להעביר לנו את הזמן באינטרנט. הז'אנר הזה, הידוע כ-LOLcats, מצליח לבזבז את זמננו היקר מבלי שנשים לב שהוא עובר – וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים בליל הסדר. כמה טוב שאתר התמונות icanhascheezburger.com, שהוא האחראי ראשי על סוגת התוכן הזאת, יצר גם אפליקציה שמאפשרת לדפדף בו גם באייפון. אפליקציית ה-LOLcats כוללת מעל עשרת אלפים חתולים, אפשרות להוריד תמונות ולהשתמש בהן כטאפט ואפשרות לסמן מי הפייבוריטים שלכם.

גרסה רשמית לאייפון

גרסה לא רשמית לאנדרואיד

Plumber Crack – לצלוף לחריץ האינסטלטור

אחד המשחקים ההזויים של התקופה האחרונה נוגע בנקודה כאובה שכולנו מכירים – אותו "חריץ אינסטלטור" ידוע לשמצה שמבצבץ ממכנסיו של אותו אדם שבא לתקן לכם את הסתימה בשירותים. אז למה לא לנצל לפחות את החריץ הזה, ולזרוק לתוכו דברים? ובעוד שבמציאות זה יכול לזכות אתכם בכאפה במקרה הטוב ובתביעה במקרה הרע – באפליקציית האייפון הזאת זה יזכה אתכם בנקודות. המטרה היא ליצור רצף כמה שיותר ארוך של חפצים שהצליחו להיכנס לחריץ מבלי ליפול בדרך. ניתן לבחור באינסטלטור גבר או אישה, ועליה בשלבים מאפשרת אפילו לבחור עבורם קעקועים.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

נאסא – סדר בחלל החיצון

במבט ראשון האפליקציה של נאסא נראית כמו חומר לחנונים בלבד, אבל באמת שמדובר באפליקציה מרהיבה ממש. היא מציגה ים של מידע, תמונות ווידאו ממקורות שונים של ארגון החלל האמריקאי. כאן תוכלו להתעדכן במשימות העדכניות ביותר של נאסא, מידע על שיגורי חלליות, הציוצים האחרונים שצייצו אנשי נאסא בטוויטר ואפילו מפות למרכזי נאסא השונים. מי יודע, אולי תמצאו את האפיקומן ותדרשו תמורתו טיול לאמריקה.


להורדה לאייפון

להורדה לאנדרואיד

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

StumbleUpon – חוגגים עם הרנדומליות

מכירים אתר מגניב? אז אפליקציה Stumbleupon מכירה אלפי אתרים כאלה – הן דפים מוכרים מאוד והן דפים אישיים שהנם פשוט מצחיקים. וזה בדיוק מה שהיא עושה – בלחיצה על כפתור היא תשלח אתכם לעוד אתר מגניב, עוד תמונה מגניבה או עוד סרטון מגניב. אתם יכולים לקבוע את תחומי העניין שלכם, או להשאיר את כל מלאכת החיפוש ליישום. ואם לא אהבתם את האתר? פשוט גלשו לאחד הבא.



להורדה לאייפון


להורדה לאנדרואיד

Reddit

Reddit – הכלאה בין רשת חברתית לבין אתר חדשות, הוא אחד האתרים המעניינים ביותר ברשת האינטרנט כיום. האתר מאפשר למשתמשים לפרסם סיפורים, ולאחרים להגיב לסיפורים האלה ולדרג אותם, כשהדירוג קובע את מיקום האייטם באתר. הסיפורים הפופולריים ביותר לאו דווקא כוללים חדשות, ולפעמים הדיון מעניין יותר מהסיפור עצמו. גם לאייפון וגם לאנדרואיד תוכלו למצוא יישומי רדיט, שמאפשרים לגלוש באתר בקלות רבה יותר דרך הטלפון הסלולרי.


אנדרואיד


אייפון

"סדר שמח" - ערכת סדר שלמה באפליקציה אחת

אפליקציית "סדר שמח" מתיימרת להיות ערכת סדר שלמה. בתור התחלה יש בה את ההגדה של פסח, כך שתוכלו לתרץ את השימוש הפעיל שלכם באייפון ליד השולחן ב"אני קורא דרכה את עשרת מכות מצריים". מה ששאר השולחן לא צריך לדעת זה שעל הדרך היא גם תציג לכם הערכת זמן עד לשעת השיא של הסדר (שירת "מה נשתנה". סתם, סתם, כמובן שאנחנו מדברים על האוכל) ועד לסופו. וכדי להעביר את כל הזמן הזה היא תציג לכם אוסף בדיחות לחג, אוסף סרטונים מצחיקים (תזכרו לכבות קודם את הווליום) ואוסף ידיעות מעניינות לפסח (מה שזה לא אומר).

להורדה לאייפון

  • עוד באותו נושא:
  • סדר פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully