וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תפסיק לתמוך באינטרנט אקספלורר 8

16.9.2012 / 10:44

גוגל הכריזה ששירות Google Apps יפסיק לתמוך בדפדפן אינטרנט אקספלורר 8 החל מנובמבר הקרוב

עדיין גולשים בעזרת גרסה 8 של אינטרנט אקספלורר? אם כן - כדאי שתשדרגו, או שתיפרדו משירותי הרשת של גוגל. החברה הודיעה כי החל מה-15 בנובמבר שירותי ה-Google Apps שלה יפסיקו לתמוך בדפדפן זה, כחלק ממגמתה לתמוך רק בדפדפנים עדכניים. שינוי זה לא ישפיע, כמובן, על גישה למנוע החיפוש, ליוטיוב ולגוגל פלוס.

"אנו תומכים בגרסה האחרונה של גוגל כרום (שמתעדכנת אוטומטית), וכן בגרסה הנוכחית והקודמת של פיירפוקס, אינטרנט אקספלורר וספארי. בכל פעם שיוצאת גרסה חדשה של אחד מהדפדפנים הללו - אנו מתחילים לתמוך בה, ומפסיקים לתמוך בגרסה שלפני הקודמת", נכתב בפוסט שפרסמה החברה. "אינטרנט אקספלורר 10 יושק ב-26.10.12, וכתוצאה - נפסיק לתמוך באינטרנט אקספלורר 8 זמן קצר לאחר מכן. לאחר ה-15 בנובמבר, משתמשים שייגשו לשירותי Google Apps עם אקספלורר 8 יראו הודעה הממליצה להם לשדרג את הדפדפן".

הבעיה בפעולה הזו של גוגל היא שאקספלורר 8 הוא הדפדפן המיקרוסופטי המעודכן ביותר אותו יכולים להפעיל משתמשי מערכת ההפעלה חלונות XP, שלמרות היותה ישנה - עדיין קיימת בבתים ובחברות, ומתהדרת בנתח שוק של 28.8%. אינטרנט אקספלורר 8 חולש על 13.7% מנתח השוק של הדפדפנים, ובין כל גרסאות הדפדפנים המודרניים - הוא השני בשימוש העולמי - כאשר במקום הראשון נמצאת גרסה 9 של אקספלורר. משתמשי חלונות XP, אם כן, יאולצו להתקין דפדפן שאינו של מיקרוסופט כדי להמשיך ולהשתמש בשירותי Google Apps.

גוגל היא יצרנית תוכנות האינטרנט המשמעותית הראשונה שמפסיקה לתמוך באקספלורר 8. מיקרוסופט התחייבה להמשיך לתמוך בגרסה זו של הדפדפן שלה על חלונות 7 עד 2020.


עוד בנושא:

- פייסבוק מפסיקה לתמוך באינטרנט אקספלורר 7
- אינטרנט אקספלודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully