וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי s3 מיני: עכשיו זה רשמי

סמסונג השיקה את גרסת המיני לטלפון הדגל שלה - גלקסי S3, עם מסך קטן יותר ומעבד חלש יותר

גלקסי S3 מיני – עכשיו זה רשמי. סמסונג חשפה הערב (ה') את הטלפון החדש בסדרת גלקסי – גרסה מוקטנת וחזקה פחות של מכשיר הדגל גלקסי S3. המכשיר החדש, שמוסיף לשם אחיו הגדול את המלה "מיני". לא ברור עדיין כמה יעלה המכשיר החדש, ומתי יגיע לשוק. אמש, אמר נשיא סמסונג סלולר כי הטלפון נוצר בעקבות ביקוש של השוק האירופאי, כך שלא ידוע אם בכלל תהיה לטלפון הזה זמינות מחוץ לאירופה.

השינוי הבולט ביותר במיני הוא הקטנת המסך שלו, מ-4.8 אינץ' ל-4 אינץ' – גודל מסך זהה לזה של אייפון 5, אך רזולוציית המסך היא רק 800x480 נקודות, זאת בהשוואה ל-1136x640 נקודות שתוכלו למצוא במסך של האייפון. שינוי משמעותי נוסף הוא שימוש במעבד כפול ליבה במהירות 1 גיגההרץ – מעבד של הדור הקודם, ולא במעבד מרובע ליבות כמו ב-S3. וכדי להוזיל את המכשיר עוד יותר, הוחלפו המצלמות של S3 (8 מגהפיקסל אחורית, 1.9 קדמית) למצלמות טובות פחות – 5 מגהפיקסל אחורית ומצלמת VGA קדמית.

בו בזמן, הטלפון כן יגיע עם אנדרואיד 4.1 – הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה, אשר הושקה ביוני האחרון. בכך סמסונג ממשיכה להיות אחת היצרניות המובילות בשוק הסלולר בכל הקשור לעדכון מכשיריה לגרסאות אנדרואיד עדכניות, נושא שהתלהט לאחרונה לאחר שמוטורולה החליטה שלא לממש את הבטחתה לשדרג חלק מהמכשירים לאנדרואיד 4.

גלקסי בכל פינה.

מבחינת תוכנה, גלקסי S3 מיני יהיה זהה לאחיו הגדול, ויכלול את כל המנגנונים שהשיקה סמוסנג עם S3 – מ-Smart Stay שמטרתו לא לכבות את המסך כשאתם מסתכלים עליו, ועד S Voice – המתחרה של סמסונג לסירי של אפל.

בכך סמסונג מציבה את מכשירי גלקסי לכל אורך סקאלת המחירים של טלפונים סלולריים, יחד עם S3 הגדול וגלקסי Note 2. נזכיר כי גם למתחרה הבולטת ביותר שלה, אפל, גם יש מכשירים לאורך הסקאלה – האייפון החדש ביותר בקצה הגבוה, האייפון הקודם באמצע והאייפון מלפני שני דורות במחיר נמוך יחסית (חינם עם התחייבות בארה"ב).

עוד בנושא:
ביקורת - גלקסי S3 מיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully