וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי קארד משתלבת בארנק הסלולרי של מיקרוסופט

צחי הופמן

7.11.2012 / 12:50

בשבועות הקרובים תאפשר לאומי קארד ללקוחותיה לבצע עסקאות בתוך אפליקציות של חנויות וכן לצפות בנתונים

מיקרוסופט השיקה השבוע בישראל באופן רשמי את מערכת ההפעלה הסלולרית שלה - ווינדוס פון 8. סמארטפונים תומכים צפויים לצאת כבר בשבועיים הקרובים בארץ. בינתיים, לאומי קארד היא חברת כרטיסי האשראי הראשונה בארץ שתשולב בארנק הסלולרי החדש של מיקרוסופט, ה-Wallet Hub.

בשבועות הקרובים תאפשר לאומי קארד ללקוחותיה לבצע עסקאות בתוך אפליקציות של חנויות וכן לצפות בנתוני כרטיס האשראי של הלקוח, פרטי עסקאות שביצעו, חיובים עתידיים ויתרה לניצול במסגרת האשראי.

בהמשך יורחבו אפשרויות השימוש של האפליקציה, וניתן יהיה לרכוש כרטיסים למופעים ולהעביר כספים. האפליקציה הסלולרית תעבוד בסינכרון עם האפליקציות של לאומי קארד במחשבים ובטאבלטים עם חלונות 8.

הרעיון של ה-Wallet Hub בארץ הוא הרבה מעבר לפתרונות התשלום של מדבקות סלולריות או אפליקציות לתשלום במקומות בודדים. משתמשים שיבחרו להשתמש ביכולות הזו בווינדוס פון 8 שלהם יוכלו, לאחר הכנסת פרטי האשראי שלהם באתר של מיקרוסופט, לקבל מידע על כל כרטיס אשראי בו הם משתמשים (בתנאי שחברת האשראי משתפת עם מיקרוסופט ישראל פעולה).

בשלב הבא ניתן יהיה לרכוש באתרי אינטרנט או אפליקציות, באמצעות הארנק הסלולרי, ישירות מהטלפון. בשלב היותר מאוחר, ה-Wallet Hub, המאפשר תמיכה בטכנולוגיית אלחוט לטווח קצר - NFC, יציע לצרכנים לשלם בחנויות, באמצעות הנפת הטלפון ליד הקופה. לצורך הפעלת היכולת הזו, מפעילות הסלולר צריכות גם לעבוד עם מיקרוסופט וחברות האשראי לאחסון נתוני כרטיס האשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully