וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט אקספלורר 10: עכשיו גם לחלונות 7

27.2.2013 / 12:30

מיקרוסופט השיקה את גרסתו העדכנית של הדפדפן שלה גם למערכת ההפעלה הקודמת של החברה

אינטרנט אקספלורר 10: עכשיו גם לחלונות 7. מיקרוסופט השיקה את הגרסה האחרונה של הדפדפן שלה, המתפקדת כגרסת הדפדפן המובנית של מערכת ההפעלה "חלונות 8" גם למערכת ההפעלה הקודמת שלה - שיצאה לפני כחצי שנה. אינטרנט אקספלורר 10 מעוצב ומותאם לעולם מסכי המגע, אליו מכוונת מיקרוסופט עם 'חלונות 8' - אך בעיקר בגרסה שלו לטאבלטים הפועלים על מערכת ההפעלה. במחשבים שולחניים רגילים הוא דומה בממשקו לגרסתו הקודמת.

"אנו שמחים להביא את הגרסה המודרנית והמהירה ביותר של אינטרנט אקספלורר ליותר מ-700 מיליון משתמשי חלונות. IE10 מספקת שיפור בביצועים של 20% מקודמו, והוא הדפדפן המהיר והמודרני ביותר בשוק, לפי בדיקות צד שלישי", נכתב בפוסט של מיקרוסופט בנושא. "עם שחרור הגרסה הסופית הזאת, IE10 מביא לחלונות 7 את התמיכה באותם סטנדרטים מובילים של שיפור ביצועים, בטיחות, פרטיות ואמינות שיש למשתמשי חלונות 8", נאמר.

כדי לקדם את הדפדפן השיקה מיקרוסופט קמפיין חדש, הכולל גם סרטון בכיכבו של הזמר בלייק לואיס. בסרטון נראה לואיס משתמש באתר exploretouch.ie, שנועד להדגים את חוויית השימוש במוצרי המגע של מיקרוסופט. כך מקווים במיקרוסופט להפוך את אינטרנט אקספלורר לדפדפן 'מגניב' מחדש, לאחר שנתח השוק שלו יורד בהתמדה, ונכון לחודש ינואר עומד על כ-30%, שני לכרום של גוגל, שעומד על כ-35%.

להורדת הדפדפן


עוד בנושא:

- מלחמת הדפדפנים: אקספלורר ממשיך לרדת, כרום ממשיך לעלות
- אינטרנט אקספלורר ממשיך לשקוע

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully