וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוטיוב ישיק שירות הזרמת מוזיקה

6.3.2013 / 9:41

לפי דיווחים, גוגל תשיק השנה שירות האזנה למוזיקה עם אפשרות שימוש חינמית הנתמכת בפרסומות או בתשלום בלעדיהן

יוטיוב ישיק בהמשך השנה שירות הזרמת מוזיקה, שיאפשר לשמוע מוזיקה און-ליין מהמחשב או מהסמארטפון, בחינם עם תצוגת פרסומות או בתשלום בלעדיהן - כך טוען המגזין Fortune. נציגים של גוגל, הבעלים של יוטיוב, כבר מנהלים משא ומתן עם חברות מוסיקה, וחוזה כבר נחתם עם חברת האחים וורנר. השירות יתחרה בשירותי מוזיקה דוגמת Spotify ופנדורה וגם באפל - שלפי דיווחים בונה רדיו משלה שיהיה חלק מתוכנת אייטונס. לא ידוע מה יהיה תמחור השירות, ובאלו מדינות הוא יהיה זמין לשימוש מלבד ארצות הברית.

השירות החדש יתווסף גם לשירות Google Music, המאפשר למשתמשים לאחסן את קבצי ה-MP3 שלהם בענן המחשוב וגם לחנות האפליקציות של גוגל, Google Play, המאפשרת בין השאר הורדות מוזיקה בתשלום - אך לא נחשבת להצלחה גדולה בתחום זה - למרות המספר הגדול של משתמשי מכשירי אנדרואיד. יוטיוב, לעומת זאת, הוא מותג מוביל בתחומו ולפי הדיווח, גוגל וחברות המוזיקה מקווים שהתדמית שלו תסייע להצלחתו של שירות הזרמת מוזיקה הממותג באותו השם.

גוגל סירבה להגיב ספציפית לדיווח, אך מסרה ל'פורצ'ן': "ישנם יוצרי תוכן שחושבים שירוויחו מיצירת שירות הזרמת תוכן בתשלום, ולא רק תוכן הנתמך על ידי פרסומות, אז אנחנו בודקים נושא זה".

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully