וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית הניווט IGO הושקה באנדרואיד - וניתנת זמנית בחינם

10.3.2013 / 11:18

אפליקציית הניווט הוותיקה IGO מקבלת גרסת אנדרואיד, ולרגל ההשקה, זו ניתנת להורדה בחינם לזמן מוגבל

יח"צ - חד פעמי

לאחר שנים בהם אפליקציית הניווט IGO של חברת NNG הייתה זמינה רק למשתמשי אייפון - היא מגיעה גם לפלטפורמת אנדרואיד. החברה הודיעה היום (א') על זמינות IGO PRIMO בחנות האפליקציות של גוגל, ואף על מתן הורדה בחינם למשך זמן קצר בעוד שבועיים.

החל מיום א' ה-24 במרץ בשעה 10:00 בבוקר ועד ליום ג' ה-26.3 בשעה 10:00 בבוקר תהיה האפליקציה זמינה להורדה בחינם, לעומת הורדה בתשלום של 260 ש"ח - שזהו מחירה הנוכחי. IGO כבר ערכה מבצעים כאלו למשתמשי גרסת האייפון של האפליקציה - לרגל חגים וכדומה, וכעת ירוויחו זאת גם משתמשי האנדרואיד.

הניווט שמציעה IGO שמיש גם ללא תקשורת אינטרנט, כולל דיווחי תנועה (כאשר יש תקשורת אינטרנט), ניווט בתלת-מימד, חבילת זהירות בדרכים, חבילת מצלמות מהירות, חבילת מפות שטח ועוד. האפליקציה כוללת גם את iGO BIZ - מנוע חיפוש המציע איתור עסקים ונקודות עניין מבוססי מיקום. זאת בדומה לאפליקציית הניווט החינמית M8 שהושקה לאחרונה.

עוד הודיעה NNG שמקביל יצאה גם גרסת עדכון לאפליקציית האייפון של IGO, המותאמת לאייפון 5 וכוללת מפות ישראל מעודכנות.

"לא מתעסקים בשוק ה'חינמיים' למיניהם"

- דודי ורניק, נשיא NNG, עם ווייז ומייט ברקע, לא הגיע הזמן להפוך את אייגו לתוכנה חינמית באופן קבוע?

ורניק: "התשובה היא חד משמעית לא. אנחנו לא מתעסקים בשוק ה'חינמיים' למיניהם, ולא בשוק התוכנות החובבני של המסה להמונים. זה כמו שאתה קונה רכב - אתה יכול לקנות סוסיתא ואתה יכול מרצדס. על זה תשלם ככה ועל זה תשלם פי 10. אנחנו משקיעים בפיתוח ובשירות לקוחות. נסה לבדוק את השירות אצל האחרים. יש הרבה מאוכזבי תוכנות ניווט חינמיות למיניהן. אין ארוחות חינם. אף אחד לא נותן דבר שיפסיד עליו כסף".

- אז למה בכל זאת אתם נותנים הורדה בחינם למשך יומיים?

ורניק: "ביומיים האלה אנחנו מייצרים מודעות ובאז. זו גם דרכנו לומר שמי שקשוב לנו ועובד איתנו - אנחנו מוכנים לקחת בשבילו את ההפסד הזה. מדי פעם אנחנו נותנים מתנות בחינם כדי לתת לאנשים את הסיפוק ואת ההרגשה שהרוויחו. במהלך מבצעים כאלו מורידים את האפליקציה בין 100,000 ל-150,000 איש, אבל יש גם הרבה שקונים לפני וקונים אחרי. למה לא תת את היומיים החינמיים האלה עם ההשקה אלא שבועיים לאחר מכן? רצינו שזו תהיה מתנה לפסח. כל אחד עושה את השיקול שלו. מי שלא יכול להתאפק - יקנה היום".


עוד בנושא:

- אפליקציית M8 רוצה לעקוף את Waze בסיבוב
- ביקורת: M8 לא מביאה עמה בשורה

  • עוד באותו נושא:
  • igo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully