וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מיקרוסופט פורש מתפקידו

מנכ"ל מיקרוסופט - סטיב באלמר, הודיע כי יפרוש מתפקידו בתוך שנה. לא ידוע עדיין מי יחליפו

מנכ"ל מיקרוסופט פורש מתפקידו. סטיב באלמר, שעמד בראש ענקית הטכנולוגיה מאז שנת 2000, יפרוש בתוך 12 החודשים הקרובים מתפקידו. לא ברור עדיין מתי הפרישה תתבצע בפועל - הדבר תלוי בזמן שיידרש למצוא מנכ"ל חדש עבור החברה. לשם מציאת מחליף לבאלמר הוקמה ועדה מיוחדת בה משתתף גם ביל גייטס, המייסד והמנכ"ל הראשון של מיקרוסופט, אשר היום הינו יו"ר הדירקטוריון של החברה.


באלמר, שהצטרף למיקרוסופט בשנת 1980 והינו העובד מספר 30 של החברה (המעסיקה כיום כ-100,000 עובדים), היה הפנים שלה מאז פרישתו של גייטס לפני יותר מעשור. הוא היה אחראי על כמה מההצלחות הגדולות של החברה - ממכשיר האקס-בוקס ועד להמשך ההצלחה של מערכת ההפעלה חלונות - אך גם זכה להרבה ביקורת בזכות כשלונות כמו נגן ה-Zune, אסטרטגיית מערכות ההפעלה הסלולריות, וההחלטה לבצע שינויים רדיקליים ב-Windows 8.

פרישתו של מיקרוסופט מגיעה על רקע מהלך ארגון-מחדש עצום בו פצחה מיקרוסופט בחודש האחרון. המהלך נועד להפוך את החברה מחברת תוכנה לחברת "מכשירים ושירותים", זאת על פי הגדרת מיקרוסופט עצמה. במכתב ששלח באלמר לעובדיו, כתב שמיקרוסופט צריכה מנכ"ל שיישאר לטווח ארוך בהנהגתה לכיוון החדש הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully