וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Huawei נכנסת לשוק הישראלי

חברת הסלולר הסינית Huawei נכנסת לשוק המקומי, ומנסה ללמד את הישראלים איך מבטאים את שמה נכון בעברית

מכשירי הטלפון של חברת הסלולר הסינית Huawei מגיעים לישראל, באמצעות יבואן מורשה חדש - Alpha Telecom. בעברית, עשו לשם המותג את הטרנסליטרציה וואווי. במסגרת ההשקה, יגיעו לשוק מספר דגמים, שהזולים שבהם יעלו פחות מאלף שקלים.

הטלפון הזול ביותר שיימכר בישראל הוא Y300, שמחירו יעמוד על 849 ש"ח. מדובר בטלפון עם מסך בגודל 4 אינץ', ומעבד כפול ליבה. ה-G510, בעל מסך בגודל 4.5 אינץ', יעלה 999 ש"ח. לשני המכשירים מצלמת 5 מגהפיקסל והם מגיעים עם אנדרואיד 4.1. הטלפון השלישי שיגיע לישראל הוא ה-P6, לו מסך בגודל 4.7 אינץ', מעבד ארבע ליבות ומצלמת 8 מגהפיקסל. מחירו טרם נקבע.

במסגרת ההשקה, יספק היבואן Alpha Telecom אחריות מקיפה ללא תשלום חודשי לרוכשי המכשירים, כשהתשלום היחידי לו יידרש הלקוח הוא השתתפות עצמית, וזו לא צפויה לעלות על 150 ש"ח בשני הדגמים הראשונים שיושקו. בנוסף, תספק החברה שירות תיקונים למכשירים שנרכשו ממתחרותיה או בחו"ל, בתנאי ואלו מכשירים שהיא עצמה מייבאת ויש לה החלפים הדרושים לכך.


Huawei הסינית היא חברת התקשורת הסלולרית הגדולה בעולם, זאת כשמסתכלים לא רק על חטיבת מכשירי הסלולר שלהם אלא גם על חטיבת ציוד התקשורת. בשנים האחרונות, לאחר שהשיקה מכשירי סלולר בסין בלבד, החלה להתרחב גם למדינות אחרות בעולם. לפני כשנה, התעורר חשד כי החברה משמשת את צרכי הריגול של הממשל הסיני, אך וואווי מכחישה בתוקף כי הציוד שלה כולל פרצות אבטחה מכוונות.

  • עוד באותו נושא:
  • Huawei

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully