וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגרי בירדז בצרות

המותג לא פופלארי כמו פעם, משחקי אינדי יותר מעניינים מהם, החברה מפסידה והמנכ"ל עזב. אולי המשחק החדש יציל אותם? טור המשחקים מוציא ישן מפני חדש, ומציג את המשחק שטל גלבוע ממש לא תאהב

סטלהההה! סטטטלללללההההההההה! השם הכל כך לא אופנתי הזה, שכיכב ב"חשמלית ושמה תשוקה", הולך לעשות את קאמבק חייו בזכות המשחק הבא של הציפורים הזועמות, Angry Birds: Stella, שהולך לצאת ביום חמישי הקרוב.

הפעם לא מדובר בספין-אוף אלא בדבר האמיתי, ואחרי שהציפורים התנסו בקרבות בתורות א-לה משחקי תפקידים (ואפילו כתבנו על אנגרי בירדז אפיק ביקורת מפורטת) ובמירוצי מכוניות הן חוזרות לעשות את מה שהן יודעות לעשות הכי טוב: לשבור מבנים של חזירים.

המידע על המשחק עצמו עדיין לוט בערפל, אבל נראה שסטלה, הציפור הזועמת החזקה, תככב עם שפע של כוחות חזקים שיאפשרו ליוצרים לעצב פאזלים פיזיקליים חדשים לגמרי. בקיצור, אם אתם מחובבי הציפורים, סמנו לכם ביומן את יום חמישי, אז תוכלו להשיג את המשחק החדש בחנות האפליקציות הקרובה לביתכם.

ריקוד הציפורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנגרי בירדז סטלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שלא יצטרף ככל הנראה לחגיגות ההשקה של סטלה הוא מייקל הד, מי שהיה מנכ"ל חברת המשחקים Rovio בשנים האחרונות. השבוע נודע שהוא צפוי לעזוב את תפקידו בחודשים הקרובים, אחרי ירידה חדה מאוד בפופולריות של הציפורים וברווחי החברה.

אז דיברו על סרטים מצויירים, סרטים, בובות, חולצות ומה לא, הכל בכיכוב הציפורים. אבל החודשים עברו, המוצרים הנלווים דווקא כאן אבל האהדה אל הציפורים כמשחק ירדה והגיע הזמן לעשות שינוי. ב-Rovio כנראה הבינו שהמצב על הפנים כשבמהלך החודשים האחרונים בקושי נשארה נציגות ל-Angry Birds ברשימת 100 האפליקציות המובילות של אפל. חזון אחרית הימים ממש.

במהלך 2015 יכנס לחברה מנכ"ל חדש, שינסה להפריח בה רוח חדשה. אולי זה יהיה עם עוד ועוד ועוד (ועוד!) המשכים ציפוריים, כמו שנהגה Rovio עד כה, או אולי סוף סוף יגיע מישהו שיבין שחברות חייבות לחדש מדי פעם כדי להשאר רלוונטיות. בכל מקרה, סביר להניח שגם עם חילופי ההנהלה סטלה שלנו תצליח להעפיל לראש טבלת האפליקציות. אם זה לא יקרה כנראה ששום מנכ"ל כבר לא יעזור, ויש מצב שבחברה הפינית צריכים לסגור את האורות וללכת הביתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

נינטנדו מדשדשת ומחדשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עולים לארז רונן הרבה כסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו ב-Rovio, צרות כלכליות בעולם המשחקים הוא לא משהו שזר לנינטדנו. חברת המשחקים היפנית לא נמצאת בשיא אונה. ה-Wii U, הקונסולה הביתית שלה, היא כישלון מהדהד (לפחות בהשוואה לפלייסטיישן 4), והסיבה היחידה שהחברה עדיין מצליחה לשמור מדי כמה רבעונים על רווחיות היא ה-3DS, הקונסולה הניידת שלה.

בסוף השבוע האחרון חשפה נינטנדו את התוכנית שאולי תעזור לה לשמור על הפופולריות של הקונסולה הזאת: גירסה חדשה שלה, שאמורה לסייע לה להתחרות עם האייפדים, האייפונים והגלקסים החדשים שנוגסים במכירותיה. ה-3DS החדשה (או New 3DS בלעז) נראית בדיוק כמו הישנה, מלבד תוספת של כמה כפתורים: עוד ג'ויסטיק אנלוגי קטנטן בצד ימין ועוד שני כפתורי כתף בגב הקונסולה. גם המסך התלת-ממדי שלה צפוי לעבור שדרוג שיאפשר זווית צפייה רחבה יותר.

אבל החידוש האמיתי הוא בפנים, בצורת מעבד מהיר שיאפשר לגירסה המחודשת להריץ משחקים הרבה יותר מורכבים, שלא ירוצו על הקונסולות הקיימות. זה אומר שכל מעריצי נינטנדו, וכותב שורות אלה ביניהם, יצטרכו לשלם שוב כ-200$ בשביל השדרוג. תודה רבה באמת.

ה-3DS החדשה תצא ביפן עוד השנה, ובמערב רק ב-2015. אחד המשחקים הראשונים שצפוי לצאת רק לה הוא Xenoblade Chronices, משחק תפקידים יפני מעולה שיצא במקור לקונסולה ה-Wii ונחשב לאחת הפסגות של הז'אנר.

לא לטבעונים

המשחק Super Meat Boy. vine.co, צילום מסך
מתוך המשחק Super Meat Boy/צילום מסך, vine.co

בזמן שהחברות הישנות מתקשות, האינדי פורח. Super Meat Boy, אחד המשחקים העצמאיים הכי פופולריים והכי קשים של השנים האחרונות, בדרך לטאבלטים. לא מדובר בפורט חסר השראה אלא במשחק חדש לגמרי, שישלב בין העולם המדמם וחסר הרחמים של קציץ הבשר ובין ז'אנר ה-Endless Runner. בקיצור: זה יהיה קשה בטירוף ובלתי נגמר ובטח יעשה נעים לחובבי הז'אנר.

המשחק הוצג בכנס הגיימינג PAX, וחוץ מהוידאו הקצרצר שדלף ממנו לא ידוע עליו עדיין כלום. לא מתי הוא ייצא, לא לאיזה פלטפורמות הוא ייצא, לא כמה הוא יעלה. כלום. גורנישט. ועדיין - סופר מיט בוי באייפד! בתכל'ס לא צריך לדעת שום דבר חוץ מזה.

ביושוק כבר כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
52 שקל זה לא זול אבל עדיין מומלץ בחום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כמעט חודש שמענו לראשונה על הגירסה הסלולרית של Bioshock, יצירת המופת של קן לווין, שיצאה במקור למחשב האישי ולקונסולת ה-Xbox 360 בשנת 2007. מסתבר שאחרי שבע שנים, מה שנחשב אז כפסגת הטכנולוגיה יכול לרוץ די טוב על המכשירים הסלולריים שלנו ו-Bioshock הסלולרי כבר כאן.

את כל מה שצריך לכתוב כתבתי כבר אז: אם לא שיחקתם במשחק הזה - אתם חייבים את זה לעצמכם. מדובר במאסטרפיס של ממש, במיוחד בדרך בה המשחק הזה מצליח לספר סיפור. המחיר קצת גבוה - 52 שקלים, אבל זה שווה את זה. מומלץ רק לבעלי מכשירים מתקדמים, שכן הגרפיקה זוללת משאבים ומכשירים ישנים יותר יתקשו להתמודד עם העומס.

להורדת המשחק מהאפ-סטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully