וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים לפי הקצב

TECH

15.9.2014 / 10:18

אם לראש שלכם מחובר באופן קבוע זוג אזניות – אתם עושים משהו נכון. בבית, בדרכים, בבאסה ובטירוף: הנה האבטיפוס לפסקול המושלם ליום רגיל

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מזה שנים רבות מנסה המין האנושי לסחוב איתו את המוזיקה שלו לכל מקום אשר ילך. חלקכם אולי זוכרים (או קראו על) ימי הווקמן, הקלטות והסלילים המסתבכים, משם עברנו לדיסקים שנשרטו מהר מדי, למינידיסק שהבטיח עולמות אך נעלם כלעומת שבא ולנגן ה-3MP, שכמה ממוזער שלא יהיה, לא תמיד מצליח להכיל את כל הדיסקוגרפיות שלנו, וגם לו - בדיוק כמו לכותב שורות אלו, יש יכולת הכלה מוגבלת. אז באמת מזל, שהדור הבא כבר כאן מזמן ושמו ענן.

הענן הוא כמו קסם. טכנולוגיה זמינה לכל שבזכותה אפשר פשוט להוציא את שיקולי הנפח מהפלייליסט. מה שאוהבים נכנס. משקל לא משחק תפקיד! (תודו שאתם כבר מרגישים קלילים יותר).

וכך, כל המוזיקה שלנו יכולה להיות לנו זמינה בכל זמן ובכל מקום. הפלייליסטים שלנו כבר לא יושבים על הסלולרי או במכשיר ה-3MP, הם יושבים להם אי שם בענן ואנחנו פשוט מתחברים אליהם מתי שמתחשק ומכל מכשיר.

ואם אתם זקוקים לקצת השראה, הנה הפלייליסט המומלץ שלנו ליום החמוץ-מתוק הממוצע.

קחו את אוסף המוזיקה שלכם לכל מקום עם Bezeq Cloud. לחצו כאן

לנענע את הבוקר

לקום עם שיר חדש בלב זה לא סתם משפט משיר שאבד עליו הכלח, אם אתם לא מאלה שקמים עם מוזיקה בבוקר, אנחנו ממליצים על שינוי. אחרי מקלחת מעוררת של בוקר, בזמן שהמים של הקפה רותחים שימו, למשל, את churches ברמקולים. להקת אנדי-פופ סקוטית מדבקת, שתייתר את הצורך בסוכר. נסו את השיר gun, שהוא מתוק מתוק מתוק.

אם אתם בעניין פחות אלקטרוני וקלאסי יותר, ולווט אנדרגראונד עם Sunday Morning יעשו לכם בוקר מוזיקלי שיזחל לכם לאט לתוך הגוף. הצעה קטנה נוספת, לבעלי תעוזה בלבד, הקאבר של The Baseballs ל-Umbrella של ריהאנה ואין סיכוי שלא תנענעו ישבן בקצב הכפית הבוחשת בכוס.

להאט בתחילת המרוץ

אז התנענעתם והתנעתם את היום ואתם כבר שועטים ובועטים בדרך לעבודה או לשיעור מיקרו כלכלה. רגע לפני שאתם נכנסים לטירוף הנהדר שהוא עוד יום חדש, החוכמה היא לקחת צעד אחורה אל רגע של ניתוק נעים ומוזיקה שמאפשרת למחשבות לנדוד ולרגע קטן לברוח ממה שמחכה מעבר לפינה. המלצה שלנו: Mac Demarco עם "salad days". מבטיחים!

בדרכים עם ג'וני

ואם כבר נסיעות, יש טובות מאלו. רוד טריפ בדרך לצימר בצפון הוא לא אותו דבר בלי Johnny Cash, מלך מוזיקת הנסיעות.

או Arctic Monkeys שצריכים להתברג לכל אוסף שירי מסע שמכבד את עצמו, למשל עם Do I Wanna Know מהאלבום האחרון. ברור ש-Talking Heads עם Road to nowhere הוא אחד משירי המסע האולטימטיביים. מתחרה רציני של U2 עם Where the Streets have no Name.

ואם אתם מנויים לשירות סטרימינג, פשוט חפשו פלייליסט של שירי נסיעה וצאו לדרך. מפולק אמריקאי ועד טריפופ בריטי, המחשב כבר יסדר לכם נסיעה בלתי נשכחת.

רעידת אדמה!

אם במקרה הסופ"ש בצימר לא היה מה שציפיתם והדרך הביתה מתארכת בעוד מערכת היחסים מתקצרת, הכי חוקי לחפש שיר טוב שיוציא מכם איזה בכי איכותי.

מותר להעלות באוב כל שיר פרידה ששמעתם בתיכון מ"מה שעובר עלי" של איפה הילד ועד Fine Young Cannibals עם Funny how Love is, או Love the way You Lie הקורע של Rihanna.

אנחנו ממליצים להשקיע בנסיעה ללוקיישן טוב לבהייה חסרת מטרה וניגוב דמעה – איזה חוף ים או גבעה.
האמת היא שאנחנו מעדיפים את הגישה הפרנץ פרדיננדית: כי תכלס, שום רעידת אדמה לא תקרה ואף פסל לא יבכה רק בגלל שנפרדתם.

או את The Kills והדיסטורשנים ב- I Hate the Way You Love כי אין כמו להחליף לב שבור בשנאה, כעס וזלזול.
או ש- Sharon Van Etten עם הקול הנהדר תוכל לעזור לכם להגיע דווקא לתובנה, שפרידה היא לא הפתרון הפעם. רק תתנו צ'אנס לtaking chances- ותגלו.

ונגמור בשיר מזמור

אם לקחתם את עצתה של ואן אטן, מזל טוב. צאו לבלות, התעוררו ביחד ושימו את Happy של Pharrel Williams על הבוקר. עד הצהריים עוד תתקשו למחוק את החיוך.

בסופו של דבר, כולנו היינו רוצים לחיות כאילו בסרט ולהתנשק לראשונה על שפת הים עם איזה שיר רומנטי ברקע במקום צווחותיהם של ילדים על החוף. הדבר הכי קרוב לזה הוא ענן. ויש המון אופציות ואפליקציות להאזנה למוזיקה בסטרימינג מהבוקר ועד הלילה, כל מה שצריך עכשיו הוא מפצל לאזניות שלך.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully