וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט מדפיסים: מדפסות התלת-ממד של MakerBot הגיעו לישראל

מדפסות התלת-ממד של MakerBot נחתו בישראל, אז כתבנו נשלח לסרוק את עצמו במחשב, להשוות מחירים ולגלות אם מדפסת יכולה להדפיס מדפסת. צפו

צילום: אבי כהן עריכה: ניב פוקס

היום (ב') הושקו בישראל באופן רשמי מדפסות התלת-מימד השולחניות של MakerBot, בייצוגה של חברת סיסטמטיקס.

בין הדגמים שהוצגו היו ה-MakerBot Replicator 2, מדפסת שולחנית למודלים באיכות גבוהה (רזולוציית שכבות של 100 מיקרון לדיוק מקסימלי בפרטים). היא מותאמת להדפסה בחומר מסוג PLA (המאפשר הדפסת פרטים חדים ויוצר מודלים חזקים במיוחד) ובעלת איזור ההדפסה הגדול במיוחד - 410 אינץ' רבוע, המאפשר להדפיס חלקים יותר. מחיר: 8,995 ש"ח, כולל תוכנה ייעודית להדפסה.

מדפסת נוסף בטווח המחירים הזה היא ה-MakerBot Replicator Mini, שמתאימה לשימוש הביתי ובעיקר לילדים ובני נוער, והיא מכילה מצלמה מובנית המאפשרת מעקב מרחוק. מחיר: 8,815 ש"ח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם ה-MakerBot Replicator 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגם נוסף הוא ה-MakerBot Replicator 2X בעל שני ראשי הדפסה, מה שמאפשר הדפסה בשני צבעים שונים או שני חומרים שונים. הדגם לעבודה עם פלסטיק ABS - החומר שממנו עשוי לגו, והוא חומר זול יותר מה-PLA. מכיוון שהדגם הוא כאמור בעל שני ראשי הדפסה, ניתן לשלב בהדפסה גם את הPLA וגם את ה-ABS. מחיר: 15,080 ש"ח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם ה-MakerBot Replicator 2X/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגם ה- MakerBot Replicator הוא גירסה משודרגת של ה-Replicator 2 , וכולל מסך LCD צבעוני, חיבור USB, חיבור לענן, מצלמה מובנית המאפשרת מעקב אחר התקדמות ההדפסה באמצעות אפליקציה ייעודית בנייד וראש הדפסה חכם ששולח התראה לנייד ברגע שהוא מזהה עצירה בהדפסה/בהזרקת החומר. מחיר: 16,567 ש"ח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם ה-MakerBot Replicator/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הקבצים המיועדים להדפסה ניתן לעצב בתוכנות ואפליקציות ייעודיות, או להוריד מן המוכן - כמו באתר הזה המכיל מעל 300 אלף דגמים חינמיים להדפסה. אך ניתן גם לסרוק את האובייקט עצמו לכדי קובץ תלת ממדי: נוסף לדגמי המדפסת השונים, הציגה MakerBot סורק תלת ממדי - ה-MakerBot Digitizer, אשר סורק עצמים בגובה והיקף של 20 ס"מ ובמשקל של 3 ק"ג, בעזרת מצלמה ושני לייזרים. מחיר: 5,735 ש"ח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סורק ה-MakerBot Digitizer/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully