וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התורים הארוכים העצובים

האם יש קשר בין הממתינים שעות מול לקנות את האייפון 6 והמאפיה הסינית? העולם מאבד פרופורציות מול המכשיר החדש של אפל. חדשות הטק

תור לאייפון 6 בניו יורק. AP
תור מחוץ לחנות של אפל בניו יורק/AP

אפל עיכבה את המשלוח של האייפון 6 והאייפון 6 פלוס בסין. המשלוח עוכב עקב סיבות רגולטוריות, אבל זה נראה שלא עצר את השוק השחור בסין להשיג את האייפון בכל זאת. האתר Quartz מדווח ש-5 מיליון אייפונים עומדים להיות מוברחים למדינה. אייפון 6 פלוס בצבע זהב בנפח 128 GB צפוי להמכר בסין במחיר מופקע של 20,000 דולר הונג קונגי שהם כ-2,580$. כמעט פי 2 מהמחיר בארה"ב.

אז איך יגיעו כל האייפונים האלו לסין? לפי סרטון שהועלה ליוטיוב נראה שבתורי האייפון הארוכים נמצאים לכאורה גם "סבלים" של האייפון. מדובר במספר אנשים, לרוב מבוגרים, שעומדים בתור של האייפון ורוצים לקנות שני מכשירים (המקסימום לפי מדיניות אפל).

הסרטון נקרא: "תורי האייפון 6 והמאפיה הסינית". הוא מראה את הרוכשים המבוגרים ישנים בפחי אשפה ומתעמתים עם שוטרים הכל בשביל המכשיר הנכסף, אלא מה שמוזר זה שברגע שהם משיגים אותו הם חוצים את הכביש ומעבירים אותו לאדם אחר, לרוב צעיר, ומקבלים עבורו כסף. על פי החשד המכשירים מועברים לידי המאפיה הסינית.

אבל לא רק סינים עומדים בתור לקנות אייפון. תורים ארוכים השתרכו בסוף השבוע במדינות רבות בארצות הברית ואירופה. כנראה שאנשים לא יודעים שאפשר גם להזמין אונליין. בפריז זה הגיע לכדי אלימות בתור, ובמקומות אחרים התורים הגיעו למימדים לא פרופורציונאליים. כמו ברחוב רג'ינט בלונדון, ביום השקת האייפון 6:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הגלקסי 5A (אלפא) עושה גיחה

סמסונג גלקסי 5A. http://www.sammobile.com/, אתר רשמי
מתחילים להדליף? צילומסך אתר sammobile.com/אתר רשמי, http://www.sammobile.com/

חגיגות האייפון 6 עומדות להסתיים, ולאט לאט יתחילו השמועות על הצעד הבא של סמסונג והמתחרות של האחרות של אפל. באוגוסט השיקה סמסונג את הגלקסי אלפא: מכשיר מרשים עם מסגרת מתכתית וחומרה לא רעה בכלל שמיועדת לשוק הבינוני. כעת האתר sammobile.com חושף תמונות של הגלקסי A5 שידוע בשם הקוד SM-A500, ככל הנראה.

מדובר בגלקסי עם מסגרת דמוי מתכת מסביב. לא ידוע באיזה חומר מדובר, אך נמסר שהוא "מרגיש קר ביד". המכשיר בעל מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD בטכנולוגיית Super AMOLED, מגיע עם מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל, קידמית של 5 מגה-פיקסל ובגרסת טאץ' וויז העדכנית ביותר, כמו בנוט 4. המכשיר צפוי לרוץ על מעבד סנאפדראגון 400 ובטרייה של 2330 מילי-אמפר, נפח פנימי של 16 ג'יגה-בייט עם אפשרות הרחבה. המכשיר אמור להיות הראשון מבין שלושה בקו האלפא החדש.

מה שגוגל יודעת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברת הפרסום הגדולה בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוצים לחפש מידע על משהו? גוגל איט. אבל לפני שגוגל היא המנוע החיפוש המתוחכם בעולם היא גם חברת הפרסום הגדולה בעולם. דרך Google Ads, גוגל אוספת עלינו יום יום, כל מידע אפשרי. בין אם זה דרך הסמארטפון, הטאבלט, המחשב האישי, ואפילו דרך המכונית ממפת הרחובות שלה בשירות Google Street View. הכל כדי לטרגט עבורכם את הפרסומות הרלוונטיות לתחומי העניין.

גוגל לא מסתירה את כל המידע שהיא אוספת. בלינק הגדרות הפרסומות (לאחר הרשמה לחשבון הגוגל כמובן, עדיף מהכרום), ניתן לראות מה המידע שמופיע לגביכם - למשל תחומי העניין שלכם לפי מה שנאסף מהשימוש שלכם בגוגל. בקישור ניתן גם לערוך חלק מהנתונים, למי שרוצה לשפר את הפרסומות שהוא מקבל מגוגל.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully