וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון 6 שובר שיאי מכירות

מעל 10 מיליון מכשירים חדשים כבר נמכרו, ואפל לא נחה: שמועות על סגירת שירות המוזיקה של ד" דרה ובונו מגן על המהלך עם אייטונז. חדשות הטק

טים קוק ובונו. אפל, אתר רשמי
טים קוק, בונו ו-U2 בהשקת האייפון 6/אתר רשמי, אפל

הסופ"ש שבו אפל השיקה את האייפון 6 ואת האייפון 6 Plus היה מוצלח ביותר, עם מכירות של 10 מיליון מכשירי אייפון לפי דיווחים רשמיים אך במקביל לחגיגות, ממשיכות הבעיות עם האלבום Song of innocence החדש של U2 שנדחף אל האייפונים לכל מנויי האייטונס של אפל בעל כורכם. נראה שסולן הלהקה בונו לא נשאר אדיש למקרה. בראיון שערך בונו עבור תחנת רדיו אירית הוא מספר על היחסים שלו עם אפל וגם על פאשלת האלבום.

בונו קרא לתקשורת "שונאים" והתנצל (שוב) בשם אפל על המקרה המצער ומסביר שזה לא היה בכוונה. הוא מספר שהוא עובד עם אפל ואף עבד עם סטיב ג'ובס המנוח להפוך את השירות באייטונס לטוב יותר: "הוא (ג'ובס) נתן לי הבטחה שנעבוד על זה ביחד (אייטונס), ועם הצוות באפל אנחנו עושים זאת כבר שנים, (אייטונס) עדיין לא מוכנה ל- Songs of Innocence אבל היא תהיה מוכנה ל- Songs of Experience (האלבום הבא) וזה מאוד מלהיב!".

אפל ת סור את Beats?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השירות ימכר והמותג ישאר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד על אפל, לאחרונה עלו שמועות באתר TechCrunch על כך שאפל עתידה לסגור את שירות הזרמת המוזיקה Beats. נציגים רשמיים של החברה, סיפרו לאתר recode שאין רצון לסגור את השירות ומקורבים לאתר הוסיפו שהוא עלול לקבל מיתוג מחדש בקרוב.

האם זה אומר שהוא יעלה יותר או פחות מה-10$ שנדרש כיום? לא נמסר אודות העניין. עוד מזמן עלו ההשערות שהסיבה לרכישת חברת Beats היא שאפל רוצה לאחד בין שירות הרדיו החדש שלה לשירות של ד"ר דרה. ייתכן וזו כוונת אפל בהתייחסות למיתוג המחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פורמט המוזיקה הישנה והטובה

יד מחזיקה בדיסק. ShutterStock
כשבדיסק היה חור/ShutterStock

בעוד שאר העולם נלחם על שירותי הזרמת מוזיקה, כמו של Beats, נראה שליפנים חוקים משלהם. ה-NYTIMES מדווח שמכירות הדיסקים, כן אלו של פעם עם החור באמצע, מהווים כ-85% מסך כל מכירות המוזיקה במדינה. יתרה מזו - נראית ירידה במכירות של מוזיקה באינטרנט ביפן.

אם ב-2009 היו מכירות בסכום של 1 מיליארד דולרים ב-2013הם הגיעו ל -400 מיליון בלבד. לא ברור מדוע הירידה כה חדה. אפשר לייחס זאת אולי למתנות שמחלקים האמנים בעת רכישת הדיסקים שלהם או למכונות השיווק היפנים שדוחפים את המעריצות של ז'אנר ה-K-POP לחנויות הפיזיות לרכוש את האלבום של האומן/הרכב האהוב עליהם.

סוני חושבת בקטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האח הקטן של הפליסטיישן 4/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוני תשיק ב-14 לאוקטובר בארה"ב ובקנדה גרסה זעירה יותר לקונסולת הפלייסטיישן שלה בשם Playstation TV. לא מדובר במכשיר שיריץ את המשחקים של ה-PS4, אלא במכשיר שיריץ משחקים מה-PSP, VITA, PS1 ושירות סטרימינג החדש בשם Playstation Now - שיכול לבצע סטרימינג של משחקים מה-PS3.

הטלוויזיה תעלה 100 דולר, תשקול 110 גרם וגודלה כסמארטפון בסיסי. סוני מבטיחה כ-700 משחקים שיתמכו בקונסולה החדשה ביום ההשקה. החומרה במכשיר לא חזקה כמו אצל הגרסא הגדולה יתר, והיא מזכירה את החומרה של ה-PS VITA, למעט תוספות הכרחיות כמו חיבור HDMI וחיבור כבל רשת. באירופה ההשקה תערך ב-14 לנובמבר ועוד לא נמסר מידע לגבי מועד השקה בארץ.

קליפ ממוצרי אפל

זהו קליפ של הרכב אוקראיני בשם: "Brunettes Shoot Blondes", שמדמה סיפור יחסית פשוט בין גבר ארנב לבחורה. הטוויסט הוא שהקליפ כולו רץ על כ-14 מכשירים שונים של אפל בתזמון וסנכרון מושלם, הם לא שכחו אפילו את האייפוד נאנו!

במהלך הקליפ נראים אייפדים ואייפונים מכל הדורות זזים ומרקדים אחד ליד השני ומשמשים את הקנבס שעליו הולכים, רצים, ורבים הדמויות המרכזיות. כנראה שנעשו לא מעט טייקים כי כל הקליפ נעשה בטייק אחד ללא עצירות עם דיוק מושלם בין המכשירים, שברקע מתנגנת המוזיקה של השיר החדש: "Knock Knock".

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully