וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Orange מכריזה על חממת סטארטאפים שנייה

TECH

30.9.2014 / 10:33

מזמינה יזמים להגיש הצעות לפיתוח מוצרים ושירותים בנושאי בית חכם, ניווט, וידאו ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החל מהיום חברת Orange מזמינה יזמים להגיש בקשות להצטרפות לחממת Orange Innovation Lab. זו החממה השנייה אשר נפתחת לאחר מיזם הסטארטאפים הראשון של החברה אשר נפתח במרץ השנה.

לרשות הפרויקטים שיבחרו לחממה יועמדו התשתיות של Orange לפיתוח מוצרים ושירותים על גבי רשת ה-4G, כולל מרחב עבודה עסקי, מעבדת תקשורת מתקדמת, ליווי מקצועי צמוד של מומחים מפרטנר, ציוד קצה מתאים, ידע, מחקרים וגם אזורי עבודה, השראה ומנוחה.

על הפרויקטים להיות מבוססים על אחד מהנושאים האלו: בית חכם, וידאו, אפליקציות ניווט חכמות, ועולמות ה- Well being תוך הקלה על התנהלות הצרכן ביום-יום. כל סטארטאפ, מפתח או יזם מוזמן להרשם לחממה דרך הקישור הזה.

צוות שופטים מקצועי יבחר את 15 הפרויקטים המובילים ומתוכם ייבחרו 6 הפרויקטים שיתקבלו ל -24G Innovation lab Orange וילוו על ידי החברה במשך 12 שבועות. במסגרת המיזם Orange תבחן השקעות משמעותיות בחברות הנבחרות.

" לאור הצלחתה של חממת הסטארטאפים הראשונה, וכחלק מהרצון להמשיך ולקדם את הרעיונות או המוצרים של חברות סטארטאפ צעירות ויזמים בתעשייה הישראלית, אנו פותחים רישום למיזם שני של Orange 4G Innovation lab" אומר מנחם תירוש, ה- COO של פרטנר, "כחברת התקשורת הישראלית הראשונה שמציגה את רשת הדור הרביעי המהירה והמתקדמת בישראל, בפריסה הארצית הרחבה ביותר, אנו שמחים להעניק למפתחים ויזמים צעירים, בפעם השנייה, את התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות שברשותנו, מעבדת תקשורת מקצועית, ידע וניסיון רב, לפיתוח בסביבת עבודה של הדור הרביעי".

ההרשמה תסתיים ב-02.11.2014 וההכרזה על ששת הסטארטאפים שיבחרו צפויה ב-09.11.2014.

  • עוד באותו נושא:
  • orange

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully