הסוני אקספריה Z3 בישראל - החלה מכירה מוקדמת

סמארטפון הדגל של סוני יושק בישראל ביום שני הבא, 6 באוקטובר ■ היבואנית ברס אלקטרה החלה במכירה מוקדמת ל-Z3 בעלות של 3,250 שקל וגרסת הקומפקט בעלות 2,750 שקל

בשורות משמחות לחובבי הסמארטפונים של סוני, מכשיר הדגל של החברה - אקספריה Z3 יושק בישראל ביום שני הבא, ה-6 לאוקטובר, רק שבוע לאחר ההשקה הרשמית באנגליה וגרמניה. היבואנית ברס אלקטרה החלה היום (ד') במכירה מוקדמת (כאן) ל-Z3 בעלות של 3,250 שקל וגרסת הקומפקט בעלות 2,750 שקל. מדובר בהנחה של 200 שקל לעומת המחיר הרגיל.

מעבר לזה, הלקוחות יוכלו לבחור במתנה את הצמיד החכם של סוני SWR10 (מהדור הקודם) או אוזניית בלוטות' של סוני מדגם MDB10. המחיר כולל גם שליחות עד הבית ואחריות לשנתיים. הסמארטפונים החדשים ימכרו בהמשך גם דרך חברות הסלולר.

האקספריה Z3 הוא ממשיך דרכו של ה-Z2 שהושק בארץ רק לפני מספר חודשים בודדים. סמארטפון הדגל החדש מגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ' באיכות Full HD, סוללה שלטענת החברה מספקת עבודה למשך יומיים (קיבולת של 3100 מיליאמפר) באמצעות יישום המנטרל אפליקציות לא דרושות בזמן המתנה וכמובן שגם עמידות למים.

המצלמה מגיעה עם חיישן עם 20.7 מגה פיקסל. אחת היכולות המעניינות ביותר ב-Z3 היא ה-Remote Play, המאפשרת לבעלי פלייסטיישן 4 להתחבר עליה בחיבור WiFi בתוך הבית ולהמשיך את המשחק מהסמארטפון, כולל אפשרות להתחבר לאביזרי משחקים שהופכים את ה-Z3 למכונת משחקים. יכולת כזו הייתה קיימת עד היום רק באמצעות הקונסולה הניידת של סוני - ויטה.

מבחינת חומרה, ה-Z3 כולל תקשורת דור 4, כניסת נאנו סים (ולא מיקרו סים כמו בדגמים קודמים), מעבד מרובע ליבות במהירות 2.5 ג'יגה הרץ מסוג סנפדרגון 801 של חברת קוואלקום, 3 ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 16 או 32 ג'יגה והרחבה באמצעות כרטיס (עד 128 ג'יגה). מבחינת עיצוב, ה-Z3 הוא מכשיר דקיק - עובי של 7.3 מ"מ וגם המשקל סביר - 152 גרם. הסמארטפון עמיד למים עד לעומד של 1 מטר למשך חצי שעה.