וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תציע את האייפד הבא שלה גם בצבע זהב

שירות גלובס

1.10.2014 / 21:04

הגרסאות החדשות של האייפד 9.7 אינץ', שייחשפו החודש, יגיעו גם בצבעי הכסף והאפור הזמינים למכשיר הקל יותר אייפד אייר. בשני הרבעונים האחרונים ירדו מכירות האייפד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל תציע אייפדים בצבע זהב, בניסיון לקדם את המוצר שמכירותיו ירדו השנה. הגרסאות החדשות של האייפד 9.7 אינץ', שייחשפו החודש, יכללו את הצבע זהב ברשימת הגוונים לכיסוי המתכת של חלקו האחורי של המכשיר, בנוסף לצבעי הכסף והאפור הזמינים למכשיר הקל יותר, אייפד אייר.
בעקבות מהלך זה יהיה מבחר הצבעים של האייפד בגודל מלא דומה לזה של האייפון 5s, שחלקו האחורי יכול להיות בצבעי כסף או זהב בדגמים שחלקם הקדמי לבן, ואפור בדגמים שחלקם הקדמי שחור.

תרזה ברואר, דוברת אפל, סירבה להגיב. בשני הרבעונים האחרונים ירדו מכירות האייפד, לאחר שנסקו מ-5 מיליארד דולר עם השקתו ב-2010 ל-30 מיליארד דולר ב-2012. אשתקד הגיעו מכירות האייפד ל-32 מיליארד דולר.

מאוקטובר 2013 לא השיקה אפל אייפד חדש, והצרכנים עוברים לאייפונים בעלי צג גדול כמו אייפון 6 פלוס החדש של אפל, שהצג שלו בגודל 5.5 אינץ'. כמחצית מהצרכנים שנסקרו בידי RBC קפיטל נטוורקס בימים שלאחר פרסום ההכרזה על אייפון 6 ואייפון 6 פלוס ב-9 בספטמבר, העדיפו את גרסת ה-6 פלוס, לדברי האנליסט עמית דריאנני מ-RBC קפיטל מרקטס.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully