וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל שחררה את ערכת המפתחים של אנדרואיד לוליפופ

וגם: פייסבוק נגד תרגילי התחזות של מחלק הסמים האמריקאי, ומעכשיו אפשר לשחק בפלייסטיישן 4 על המכשירים הניידים של סוני. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקסוס 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום ג' הזה שיחררה גוגל את כל החומרה שהיא רק יכלה עם המערכת הנקייה שלה, ה- Stock Android. בסגמנט הטלפונים יצא הנקסוס 6 עם מסך של כמעט 6 אינץ', שמאפשר גם טעינה מהירה של חצי שעה שמספיקה ל-6 שעות, במחיר גבוה מהרגיל של 649$ לגרסת ה-16 ו-699 לגרסת ה-32 לפני מיסים.

הטאבלט של HTC, הנקסוס 9, גם הוא יצא לאוויר עם מסך 9 אינץ', מעבד טגרה K1 וספיקרים קדמיים שימכר ב-399$ בגרסת ה-16 ו499$ לגרסת ה-32.

גוגל שיחררה נגן סטרימר נוסף שאמור להחליף את הכרומקאסט, ומכיל מערכת אנדרואיד מיוחד לטלוויזיות - אם כי גוגל שכחה לבדוק את התקנים של המוצר וה-FCC נכון לעכשיו אסר על מכירתו.

כמו כן גוגל שחררה את גרסת המפתחים הכמעט סופית של אנדרואיד Lollipop. הגרסה כוללת לא מעט שינויים, הכוללים בין היותר עיצוב חדשני יותר עם הצללות, מערכת מאובטחת יותר אם אפשרות ל"מצב אורח" במכשיר, נוטיפיקציות חכמות יותר, גם לשעון, עם שיחות טלפון שלא ישתלטו על כל המסך, מצב חיסכון בבטרייה ועוד. כמו כן הגרסה החכמה מותאמת לראשונה לכל מסך שהוא, בין אם זה לשעון, לטאבלט או לטלפון או אפילו טוסטר משולשים.

הגרסה של אנדרואיד זמינה בינתיים רק למכשירי נקסוס 4, נקסוס 5, נקסוס 7 שתי הגרסאות, נקסוס 10 והמכשירים בגרסאות גוגל פליי. זה הלינק להורדה, קחו בחשבון שמכיוון שזאת גרסת מפתחים עדיין ייתכנו באגים.

פייסבוק למחלקת הסמים: תפסיקו להתחזות לנשים

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

בתחילת החדש חשף האתר buzzfeed שמחלק הסמים האמריקאי (DEA) השתמש בפרופיל פייסבוק של אסירה בכדי לנסות לתפוס שותפים נוספים שלה במעשה. כעת הנהלת פייסבוק שלחה למחלק הסמים מכתב בו היא מבקשת מהם לציית לחוקים של פייסבוק ולא להתחזות לאנשים אחרים, כי בכך הוא מסכן את האמינות של הרשת הגדולה בעולם. לא ברור אם הם יקשיבו לעצת פייסבוק, אך נראה שפייסבוק לוקחים את עצמם מאוד ברצינות - גם שזה נוגע לפשעים והאפשרות לתפוס פושעים פוטנציאלים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לשחק PS4 מהמיטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונסולת פלייסטיישן 4/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורות משמחות לבעלי פלייסטיישן 4 שיש להם גם הסמארפטון של סוני. במצגת שערכה סוני נראה שהפיצ'ר המעניין של Remote Play, שקיים כבר אצל הויטה, יגיע גם לכל מכשירי ה-Xperia Z3 -הכוללים Xperia Z3 ,Xperia Z3 Compact וגם Xperia Z3 Tablet Compact. כעת האתר xperiablog מדווח שנראה שגם מכשירי ה-Z2 יקבלו את האופציות החדשות של משחקים ב-PS4 מהמכשירים הניידים על אותה רשת הויפי. המידע נמסר מאפליקציית ה- Xperia Lounge. למי שאין מכשיר של סוני, אל דאגה, כבר נמצאה פרצה שאמורה לעבוד על כל מכשיר שתומך בגרסת אנדרואיד קיטקט ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully