וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימל'ה רובוט!

נימרוד בן משה

10.1.2006 / 11:49

מדענים תולשים לג'וקים את המחושים ותוקעים להם אלקטרודות בתוך המוח. והם דווקא לא עושים את זה בשביל הכיף

מאז שהייתי ילד קטן היו לי יחסי אהבה/שנאה עם ג'וקים – שזה אומר שאני ממש שונא אותם אבל אני מאוד אוהב להתעלל בהם. אין כמו לתלוש לג'וק את המחושים ולראות אותו רץ ונתקע בקירות (ואתם לא רוצים לדעת מה אפשר לעשות עם ג'וק, מכסה של קופסה ממתכת ולהבה גדולה). אז מסתבר שלא רק אני נוהג להתעלל בהם, עכשיו גם חוקרים מאוניברסיטת טוקיו מצטרפים לחגיגה.

החוקרים הצליחו לתלוש לג'וקים את המחושים (זה החלק הקל) ולחבר במקומם אלקטרודות. בעזרת העברת זרם חשמלי מסוים לכל אחת משתי האלקטרודות, ניתן לגרום לג'וק ללכת, לעצור או לפנות לכל כיוון שנרצה. למעשה, ניתן לשלוט בג'וק עם שלט רחוק, כאילו הוא היה מכונית קטנה (ודוחה).

אבל לא יצר הסדיזם בלבד מניע את החוקרים היפנים. איסאו שימויאמה, מנהל הפרוייקט, טוען כי לטכנולוגיה החדשה יהיו שימושים רבים שיועילו למין האנושי. "ישנם דברים רבים שחרקים יכולים לעשות ובני אדם לא" אומר שימויאמה.

ניתן יהיה לשלוח ג'וק על שלט רחוק, המצוייד במצלמה זעירה, אל תוך הריסות כדי לחפש ניצולים. ניתן יהיה לשלוח "ג'וק ריגול" אל תוך המפקדה של האוייב מבלי איש יחשוד בו וכמובן, ניתן יהיה לרדוף אחרי בחורות עם ג'וק על שלט – רק כדי לשמוע אותן צורחות בהיסטריה. תענוג!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully