וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורידים בלי סיבוכים

דידי חנוך

19.5.2009 / 11:23

כשתרצו להוריד תכנים חוקיים מאתרים כמו Rapidshare ו-Megaupload, תוכנת השבוע שלנו תעשה לכם חיים קלים

לפני כחצי שנה כתבנו כאן על Raptor, תוכנה שמסייעת מאד בהורדות מ-Rapidshare, אחד מאתרי שיתוף הקבצים המצליחים בעולם. לאחרונה, בעקבות התקנת חלונות 7, היינו צריכים להתקין מחדש כמה תוכנות, וביניהן גם את ראפטור - כי כולם זקוקים לעתים לתכנים חוקיים מאתרי שיתוף קבצים.

אז חזרנו לכתבה ההיא - כי זאת דרך די נוחה למצוא קישורים - ובתחתית הכתבה, בתגובות, ראינו התייחסות ל-Jdownloader, תוכנה שהוזכרה על ידי שני מגיבים. אז ניסינו אותה. ואכן, המגיבים צדקו. אם לצטט את מגיב מספר 17: "jdownloader יותר טובה".

התוכנה עושה בעבור המון אתרי הורדות שונים - כולל ראפידשר - את מה שמתחרתה עושה רק בעבור האתר הגרמני. כל מה שהיא צריכה הוא קישור. היא כבר תשים את הקבצים בתור, תמתין בשבילכם, ותאפשר לכם לעבור את חוויית הורדת הקבצים מהאתרים בשלום - חוויה לא קלה בסה"כ למשתמשים לא משלמים.

חשוב לציין, וברצינות הפעם, שמעבר לשימוש המסיבי שנעשה באתרים האלה לשיתוף קבצים לא חוקיים מדובר במערכות ווביות לשיתוף קבצים בהן כל אחד יכול להעלות ולשתף קבצים, כולל קבצים חוקיים למהדרין.

מדובר בתוכנת קוד פתוח, שעובדת על ג'אווה ולכן זמינה בכל מערכת הפעלה. לפני שהיא מתחילה להוריד, היא תאמר לכם האם הקבצים זמינים באתר, מה שמם האמיתי ומה הגודל שלהם. לאחר ההורדה, היא מחברת קבצים שהועלו בחלקים, ופורקת קבצים מכווצים. בנוסף, היא בודקת בכל הפעלה האם היא מעודכנת ומאפשרת למשתמשים להוריד קבצים עדכניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully