וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצפים לגלקסי s5? סמנו את ה-23 בפברואר

הבלוגר הטכנולוגי אלדר מורטזין מדווח שהגלקסי 5s יושק בסוף אפריל, וברשת כבר רצות השמועות על החידושים והשדרוגים שיאפיינו את המכשיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג צפויה להציג את היורש בסדרת מכשירי הגלקסי, סמארטפון ה-s5, באירוע שתקיים ב-23 בפברואר בברצלונה – כך דיווחו אתמול (ג') כלי תקשורת רבים ברשת. ביום שלאחר מכן צפויה להיפתח בעיר תערוכת הסלולר הגדולה בעולם, ה-MWC השנתית, וזו תימשך עד ה-27 בחודש.

דיווחים אלו, שכמובן לא קיבלו אישור רשמי מצד היצרנית, פורסמו במקור על-ידי אלדר מורטזין – בלוגר טכנולוגי מוערך, בעל אתר הסקירות Mobile-Review ורקע עשיר בחשיפת סקופים והדלפות (שאף הדליף במרומז את מועד ההשקה של הדגם הקודם), המתגורר ברוסיה. לפי הדיווח של מורטזין, שפורסם בחשבון הטוויטר שלו, השקת המכשיר צפויה בסוף אפריל ומחירו צפוי להיות זהה למחיר ההשקה של הגלקסי s4.

מורטזין גם אישר את אחת השמועות לגבי השינויים הצפויים במכשיר: סמסונג צפויה לחדש בגלקסי s5 את ממשק המשתמש, ה-TouchWiz. בתוך כך, אתמול אף הופצו ברשת תמונות שלגביהן נטען כי אלה הן הדלפות ויזואליות ראשונות של הממשק החדש.

ברשת ניתן למצוא שמועות ודיווחים ספקולטיביים רבים לגבי המפרט הטכני הצפוי בסמארטפון החדש. כך, למשל, מדובר על זיכרון פנימי של 3 או 4 ג'יגה-בייט של RAM (לעומת 2 ג'יגה-בייט ב-s4), מצלמה אחורית ברזולוציית 16 מגה-פיקסלים (לעומת 13 בדגם האחרון), סוללה חזקה יותר וכן פיצול למארזי פלסטיק ומתכת במהדורות שונות. לפי שמועות נוספות שהופצו בחודשים האחרונים, סמסונג עשויה לשלב במכשיר תכונות של סריקת קשתית העין ואף זיהוי תנועות הראש.

שמועות אחרות בנוגע להתרחשויות סביב תערוכת MWC ובמהלכה מצביעות על הפתעות מכיוונה של LG, שעשויה להשתמש בכינוס הבינלאומי כדי לחשוף את סמארטפון ה-G3 ואולי אף דגם מכווץ של קודמו – G2 מיני. סוני, מצדה, עשויה לחשוף במהלכו את ה-Xperia Z2, שיריץ את מערכת האנדרואיד בגרסת KitKat ועשוי לכלול מצלמת 20.7 מגה-פיקסל ולכידת וידאו באיכות 4K.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully