וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק צוללות חדש יבדוק לכם את איכות השמיעה

TECH

13.3.2014 / 13:17

משחק מובייל חדש שמבוסס רק על יכולת השמיעה של השחקן, משתמשת בעצם כבדיקת שמיעה סודית - ושולחת אותו להיבדק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית SONAR INVASION/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתי בפעם האחרונה בדקתם את איכות השמיעה שלכם? יכול להיות שאתם מפספסים סימנים מקדימים לבעיית שמיעה? משחק מובייל חדש שיצא לשוק, בשם SONAR INVASION, הוא כולו מבוסס שמיעה - הראשון בעולם מסוג זה - אבל גם משמש בתור בדיקת שמיעה.

ארגון "בקול", המקדם את כבדי השמיעה בישראל, חבר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי סאצ'י אנד סאצ'י כדי לקדם את המודעות בנושא השמיעה, ואת הצורך לבדוק ולאבחן בזמן ירידה ביכולת השמיעה. במהלך המשחק נדרש המשתמש להציל צוללות מטביעה ולהשמיד את הטורפדו המתקרב לעברן. אלא שאת הגעת הטורפדו ניתן לזהות רק לפי שמיעה - זו הסיבה שהמשחק דורש חיבור של אוזניות. המשחק משמש בעצם בתור בדיקת שמיעה סמויה - בסיומו מגלה השחקן אם הוא סובל מירידה באיכות השמיעה, ואם כן הוא מופנה לארגון "בקול" כדי לקבל מהם סיוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך המשחק)/מערכת וואלה!, צילום מסך

בארגון "בקול" מסבירים כי בני נוער אינם מודעים מספיק לבעיה ומתקשים לזהות בדרך כלל סימנים מוקדמים לירידה באיכות השמיעה. בדיקת השמיעה, ב"מסווה" של משחק מובייל פשוט, נועדה לעורר את תשומת לבם לנושא. "צריך להפסיק להתבייש ולהתכחש, לקחת אחריות על איכות החיים ולנצל את כל האמצעים הטכנולוגיים הקיימים היום", אומרת מנכ"לית "בקול", ורדית דנציגר, "ויש רבים ומתקדמים אשר יכולים לסייע".

להורדת האפליקציה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully