וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקרברג נוזף באובמה

TECH

14.3.2014 / 10:57

סטטוס שפרסם מנכ"ל פייסבוק מתאר שיחה בינו לבין הנשיא האמריקאי, על רקע אי שביעות רצונו של צוקרברג מהתנהלות הממשל האמריקאי בנושא הפרטיות ברשת

מארק צוקרברג. AP
מארק צוקרברג/AP

מסתבר שכשמארק צוקרברג כועס על משהו הוא פשוט יכול להרים טלפון לברק אובמה. בסטטוס שפרסם אתמול מנכ"ל פייסבוק אתמול עולה טון כעוס כלפי הממשל האמריקאי ובו גם מוזכרת שיחת טלפון בין צוקרברג לאובמה:

"...כשהמהנדסים שלנו עובדים כדי לשפר את האבטחה אנחנו מדמיינים שאנחנו מגנים עליכם מפני פושעים, לא מפני הממשלה שלנו. ממשלת ארצות הברית לא צריכה להיות איום עבור האינטרנט. הם צריכים להיות הרבה יותר שקופים לגבי מה שהם עושים. אחרת אנשים יאמינו לגרוע ביותר. טלפנתי לנשיא אובמה כדי להביע את התסכול שלי מהנזק שהממשלה יוצרת לעתיד של כולנו."

הסטטוס המלא של צוקרברג

זה כבר זמן מה שצוקברג מבטא בפומבי את חוסר שביעות רצונו מנושא הפרטיות והאופן שבו ממשלות משתמשות בשירותים כמו פייסבוק כדי לעקוב אחרי אזרחים. השבוע צוטט צוקרברג כשאמר שפרשת ההדלפות של סנודן קירבה את החברות הטכנולוגיות ביחד, ובחודש שעבר על במה באירוע בועידת המובייל בברצלונה טען כי "פישלנו" בנושא הזה ברומזו לאופן שבו הממשלה התנהלה בפרשת ה-NSA.

צוקרברג כנראה לקח ללב את ההתפתחויות האחרונות בנושא כאשר דיווח טוען שאחת השיטות של ה-NSA להדביק מחשבים בתוכנת הריגול שלהם היה על ידי התחזות לשרת של פייסבוק. מנגד, פייסבוק עצמה היא חברה שסופגת לא מעט טענות בנושא פרטיות הגולשים וחלק מהמגיבים לסטטוס הצביעו על המוסר הכפול שבמסר של צוקרברג.

עוד על הדלפת מסמכי ה-NSA של סנודן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully