וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: יוטיוב לילדים

גרסה של תכני וידאו לילדים מתחת בני 10 נמצאת בפיתוח ליוטיוב, פייסבוק משתפת פעולה עם ההרצאות של TED ואמזון תשיק סטרימר בחודש הבא. חדשות הטק

פייסבוק משתפת פעולה עם TED

אפליקצייתPAPER של פייסבוק – מתוך הסרטון הרשמי. https://www.facebook.com/paper, צילום מסך
מתוך הסרטון המציג את אפליקציית Paper של פייסבוק/צילום מסך, https://www.facebook.com/paper

פייסבוק חותמת על שיתוף פעולה ראשון עם גורם חיצוני עבור אפליקציית Paper: תכנים בלעדיים מ-TED. אפליקציית Paper משלבת תצוגת מגזין לכתבות בנושאים שונים מהרשת בשילוב פיד החברים. לפי הדיווח בטק-קראנץ' תכנים מוועידת "רעיונות ששווה להפיץ" (Ideas Worth Spreading) של TED בוונקובר שבקנדה, שתתקיים בין ה-17 ל-21 במרץ, יופצו במסגרת השירות.

עוד חדשות מפייסבוק: החברה הכריזה בבלוג שלה על תוכנית בטא למשתמשי אפליקציית האנדרואיד של המסנג'ר. ההצטרפות אליה פתוחה לכלל המשתמשים, ואלה שיצטרפו יקבלו עדכונים ראשוניים לפני הפצתם לקהל הרחב. היא הצהירה שמצטרפים יקבלו מספר עדכונים מדי שבוע.

יוטיוב לילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה אומר שסוף סוף ידלפו פרקים חדשים של סמי הכבאי בעברית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל מתאימה את יוטיוב לקהל צעיר ומפתחת גרסה של שירות הווידאו לילדים מתחת לגיל 10. ב-The Next Web ציינו שאף שכבר יש ביוטיוב פילטר של "מצב בטוח", וכן מוצעת גרסה לבתי ספר שמאפשרת צפייה בתכנים חינוכיים בלבד, הפרסום המשולב במסגרות הללו אינו תמיד מותאם לילדים. השירות החדש, שהשקתו אינה צפויה בקרוב, יציע להורים עולם תוכן בטוח באמת לצפיית ילדים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ספר חדש על ג'ובס

השקת האייפון הראשון. Paul Sakuma, AP
ג'ובס בהשקת האייפון הראשון/AP, Paul Sakuma

סטיב ג'ובס התבטא נגד כניסה של אפל לתחום ייצור הטלוויזיה. לפי ספר חדש בשם Haunted Empire: Apple After Steve Jobs שחיבר כתב "וול סטריט ג'ורנל" לשעבר, לפני התפטרותו מניהול החברה אמר ג'ובס למספר עובדים ששוק הטלוויזיות הוא "עסק נוראי". אחרי הביוגרפיה על ג'ובס יהיה מעניין לראות איזה עוד פרטים חדשים על האיש יוכל הספר החדש לנפק.

אמזון מסטרימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יריץ סרטים ואנדרואיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמזון צפויה להשיק מכשיר להזרמת תכני וידאו (סטרימר) בתחילת אפריל. הסטרימר – שיימכר דרך אתרי אמזון וקמעונאיות כמו רשת בסט ביי – יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד ויאפשר גישה לאפליקציות המציעות שירותי וידאו, כמו הולו ונטפליקס.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully