וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצו לכספומט באמצעות סמס, בקרוב אצלנו?

חברת אבטחה זיהתה פרצה בכספומטים שאפשרה משיכת כספים בפקודת סמס. וגם: הנסיונות של גוגל גלאס להראות קול ממשיכים, וטלגרם מציגה מספרים יפים. חדשות הטק

גוגל גלאס הולכת על מותגים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאמצים מדי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל גלאס ממשיכה במאמצים שלה לגרום למוצר להיראות קול. אחרי שפנתה למשתמשיה בסדרת הוראות איך לא להיות דושקפופרים (glassholes) ואחרי שהוכרזו התאמות למשקפי ראייה ומסגרות בצבעים חדשים, מגיעה עסקה עם מותגי משקפי השמש ריי-באן ואוקליי. החברות צפויות להשתתף בעיצוב מסגרות לגוגל גלאס, זאת במסגרת עסקה שחתמה גוגל עם קבוצת Luxottica, המחזיקה בבעלות על מותגים אלה.

עוד מגוגל: ההתראות של שירות Google Now זמינות כעת גם במחשבי דסקטופ דרך דפדפן כרום. כדי להפעיל את התוכנה גם מהמחשב האישי, יש להתחבר לכרום עם אותו המשתמש שבמכשירי האנדרואיד וה-iOS בהם מופעל השירות.

מיקי מאוס ברשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוטיוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיסני רוכשת את Maker Studios, אחד מערוצי התכנים הגדולים ביוטיוב, תמורת כחצי מיליארד דולר. לפי הדיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, הסכום עשוי לצמוח ל-950 מיליון דולר על בסיס ביצועי החברה, והרכישה נועדה לקרב את דיסני לקהל של מתבגרים. נזכיר כי בשבוע שעבר דיווחנו על גרסה של יוטיוב המותאמת לילדים הנמצאת בפיתוח (עדיין ללא תאריך השקה) ונראה שבדיסני חושבים קדימה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בעיות אבטחה באנדרואיד ובכספומטים בעולם

האקר, האקרים. gualtiero boffi, ShutterStock
אתם סומכים על הבנקים בישראל?/ShutterStock, gualtiero boffi

תוכנה זדונית גורמת לכספומטים להוציא מזומן באמצעות פקודה בסמס – כך טוענים חוקרים מטעם יצרנית תוכנות האבטחה סימנטק, אשר גילו את הרושעה (Malware) המכונה Ploutus לראשונה במקסיקו. לפי הדיווח ב-PCWorld. המקרה הזה מצטרף לידיעה על כך שבחודש הבא תפסיק מיקרוספוט את תמיכתה במערכת בת ה-13 Windows XP בה משתמשים 95 אחוז לערך מהבנקים בעולם, כולל בישראל.

למרות סיום התמיכה של מיקרוסופט בחלונות XP החל מה-8 באפריל, בבירור שקיים וואלה! TECH עם נציגי הבנקים בישראל נטען כי הבנקים נערכו לקראת המצב החדש וכי הוא אינו צפוי להעמיד את הלקוחות בסכנה. חלקם כפי הנראה יזכו להארכת התמיכה באבטחה כחלק מההסכם שלהם עד לשנת 2016.

בתוך כך, חוקרי אבטחה מצאו פירצה באנדרואיד שמאפשרת לאפליקציות זדוניות לגרום למכשיר לקרוס שוב ושוב ולמידע להימחק. האפליקציות יכולות לנצל חולשה בגרסאות שונות של מערכת האנדרואיד, והקריסות נגרמות על-ידי הזנת השדה של שם האפליקציה בביטוי ארוך במיוחד הכולל מעל 387 אלף תווים, דווח ב-Ars Technica.

וואטסאפ מאחוריך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

Telegram, שירות הודעות מיידיות במובייל המתחרה בוואטסאפ, מרים את ראשו: השירות רשם מעל 35 מיליון משתמשים בחודש, לפי הודעת החברה. בנוסף, לפי ציוץ בטוויטר של אחד המייסדים של החברה. בשירות 15 מיליון משתמשים פעילים ביום, ולאורך 30 ימים התקבלו בו 8 מיליארד הודעות.

רוצים לנסות?
לחצו הורדת טלגרם מגוגל פליי
לחצו להורדת טלגרם לאייפון

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל גלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully