וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו חיוך: דירוג המדינות הכי מאושרות לפי כמות חיוכים באינסטגרם

מיהן המדינות המאושרות בעולם? אתר jetpac ניתח את כמות וגודל החיוכים המופיעים בתמונות אינסטגרם מכל מדינה, וקבע לפיהם דירוג אושר. לאיזה מקום הגיעה ישראל?

דירוג המדינות המאושרות – אתר JETPAC. www.jetpac.com, אתר רשמי
דירוג המדינות המאושרות של/אתר רשמי, www.jetpac.com

האם ישראל מדינה מאושרת? לא, עזבו רגע את הסקרים והדו"חות ופוליטיקה ויוקר מחיה, פשוט תעיפו מבד בפיד האינטסגרם שלכם: כמה אנשים מחייכים אתם רואים שם?

כי זה מה שעשה אתר jetpac, אתר של אפליקציית מדריך טיולים חברתית: הוא ניתח 150 מיליון תמונות אינסטגרם ב-6,000 ערים תיירותיות ברחבי העולם, ודירג עבור הגולשים את מידת האושר של כל עיר על פי כמות ואיכות החיוכים שמופיעה בה. המטרה - למצוא את המדינה המאושרת בעולם.

כימות החיוכים וקביעת הדירוג של כל מדינה נעשה, לדברי הבלוג של jetpac, על ידי ספירת הפיקסלים בכל תמונה: הם ניתחו כמה פעמים הופיעו חיוכים בתמונות האינסטגרם של כל מדינה - אבל גם כמה גדולים הם. "חיוך קטן לא מקבל דירוג גבוה כמו חיוך רחב", הדגישו בבלוג.

סתיו שפיר ורון חולדאי בתמונת "סלפי" בכנסת. 5 במרץ 2014. פייסבוק, צילום מסך
סתיו שפיר ורון חולדאי מדגמנים אושר ישראלי/צילום מסך, פייסבוק

אז מי המדינות הכי מאושרות בעולם? לפי הדירוג של jetpac, שמייח בעיקר באמריקה הלטינית: מדינות כמו ברזיל, קולומביה, ונצואלה, גוואטמלה ומקסיקו שולטות בעשירייה הפותחת עם החיוכים הכי גדולים. כוויית, דרום קוריאה ויפן סוגרות את הרשימה אמנם במקום הנמוך ביותר - אבל עצם זה שהן בכלל נכנסו לרשימה הופך אותן למדינות מאושרות מן המניין.

ישראל ממוקמת במקום ה-42, הרבה מתחת לשכנות שלנו לבנון וטורקיה. אם אתם זוכרים, תל אביב דורגה לא מזמן במקום השישי ברשימת הסלפי העולמית , בתור עיר שתושביה מפרסמים כמות גבוהה במיוחד של סלפיז - 139 סלפיז ל-100,000 אנשים, ליתר דיוק. אז אולי כדאי שנתחיל לחייך קצת בתמונות האלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully