וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: HTC One M8

הסמארטפון החדש מציג חידוש בתחום המצלמות המאפשר לכוון את הפוקוס בתמונה לאחר שצולמה. המכשיר זוכה לביקורות טובות בעולם שאמורות להחזיר את HTC לקדמת הבמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HTC One M8/מערכת וואלה!, צילום מסך

HTC, יצרנית הסלולר הטאיוונית, שנחלה הידרדרות מתמשכת בהכנסות וברווחים, חשפה אתמול מכשיר חדש בו היא תולה תקוות רבות להחזרתה למרכז העולם הסלולרי: HTC One M8. הסמארטפון החדש מסדרת ה-One של החברה, בעל מסך בגודל 5.1 אינץ' ברזולוציית Full HD, כולל, כפי שחשפה מודעה שהודלפה קודם לאירוע, שתי מצלמות בצד האחורי בנוסף למצלמה הקדמית. שילוב זה מאפשר לכוון את הפוקוס בתמונה לאחר שצולמה, וגם להוסיף לה תלת-מימדיות מסוימת.

בנוסף, הציגה HTC גם כיסוי חכם למכשיר המורכב מנקודות ובעל מראה פיקסלי גיקי מגניב: Dot View. הכיסוי נפתח לצד, ובעודו סגור יכול המשתמש למשל לראות מבעד לנקודות את השעה במכשיר, התראות שונות, מזג אוויר ואת שמו של מי שמחייג אליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Dot View: הגיק שבתוכנו מוכן לקבל רק את הכיסוי לבדיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברמה הטכנית, המצלמות מציעות, נתונים בינוניים של 4 מגה פיקסל למצלמה האחורית (כולל תכונת "אולטרה-פיקסל", שאמורה לשפר משמעותית את איכות הצילום) ולכידת וידאו ברזולוציית Full HD.

בתחומי ארה"ב, החלה מכירת המכשיר ברשת ורייזון שתספקו בלעדית עד ה-9 באפריל, אז יגיע גם לשאר החנויות. ברשת זו הוא נמכר תמורת 200 דולר וחוזה של שנתיים. אבל אל תשאלו אותי, תשאלו את גארי אולדמן:

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לבקשת גארי אולדמן, מה האינטרנט אומר?

הביקורות המוקדמות על המפרט היו טובות באופן כללי. ב-The Verge פרסמו ביקורת נלהבת, חיובית כמעט לחלוטין, ששיבחה הן את העיצוב של גוף המכשיר הבנוי מאלומיניום בצבעי כסף וזהב, והן את ההתגברות של HTC על מכשול הגודל של המסך, כזה שלא בהכרח משתלב היטב בכיס.

באתר Computer World נכתב כי ה- M8 "ישווק כמובן כמכשיר פרימיום למשתמשים מתקדמים, ובמבט ראשון, עשוי להיות ראוי לשבחים".

המבקר של פורבס כתב: "שלא תטעו: HTC מייעדת את הטלפון הזה ישירות לשוק ההיפסטרים", וציין את ריבוי המצלמות, את תכונת האולטרה-פיקסל ואת יכולות עריכת התמונות במכשיר.

האנליסט פטריק מורהד מ- Insight & Strategy צוטט בסקירה אחרת של Computer World כמי שקובע שהמצלמה הכפולה "חדשנית למדי" וראויה לדירוג של 10 בסקאלה של 1 עד 10, בעוד הטלפון בכללותו קיבל את הציון 6 בהיבט של החדשנות.

המבקר של בלומברג קבע כי "הטלפון הזה הוא לא לכל אחד", כותרת שמתבססת למעשה על ציטוט של ג'ייסון מקינזי, נשיא של HTC בארה"ב, שאמר שהחברה אינה מייצרת טלפונים שמתאימים לכל אחד.

נזכיר שתערוכת CES 2014 בברצלונה, זכה מכשיר HTC ONE בתואר המסארטפון הכי טוב בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • HTC One M8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully