וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: וירוס 1 באפריל מסוכן

בזמן שאתם מותחים את החברים על הוול בפייסבוק, יש האקרים שמנצלים את 1 באפריל להפצת וירוסים מסוכנים. אלה האתרים שמהם מומלץ להיזהר

אחד באפריל כבר פה ואיתו המתיחות. אך לצד המתיחות המשעשעות והחמודות (ראו ,למשל את הכתבה של האתר news hound על מדענים שהצליחו לשכפל דינוזאור), יש כאלה משתמשים ביום הצחוקים הבילאומי למטרות שליליות.

כאלו הם חבורת DEADJOKERS, שזו כבר השנה השלישית שהם מפתחים וירוס שיפעל דווקא ב-1 באפריל. בשנים הקודמות היה זה וירוס שנשלח במייל מחבר מזוייף, ואילו השנה החליטה החבורה לפגוע ישירות באתרים ספציפיים. האתר WIRED, שהיה הראשון לדווח על הווירוס, מספר כי אנשי הארגון דיברו כבר בעבר על התלהבותם ממה שהם רואים כמתיחות 1 באפריל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסמל של קבוצת DEADJOKERS/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתיחה, כפי שהם קוראים לה, תפגע הפעם בכל מי שייכנס לאתרים בעלי שם שלחברי הקבוצה מזכיר את המילה אפריל - April. כך, לדוגמא, מומלץ להימנע מהאתרים של חברת האופנועים אפריליה (לינק לצורך המחשה - מומלץ לא להקליק), האתר של זמרת האופרה אפרילה מילו ועוד.

אבל הג'וקרים לא עצרו שם, ומלכדו גם אתרים אשר בשמם יש את האותיות PRL. באתרים שכאלה כלולים אתרו של הזמר פארל וויליאמס, אתר ההתנגדות להפלות פרו-לייף וכדומה.

לדברי אנשים אשר נפלו בפח, הווירוס מקנן שעתיים במחשב ואז מופיע על המסך פרצוף ליצן מחייך ומודיע שהמחשב נפגע. בשלב הזה מתחילים קבצים להימחק אחד אחד ממחשבו של הפגוע המסכן. לא מצחיק.

חשוב לציין, כי אנשים המכירים את הקבוצה טוענים כי הם עומדים במילה שלהם, וכל האתרים הפגועים יחזרו להיות נקיים אחרי ה-1 באפריל. לא היינו לוקחים את הסיכון ושמחים לדווח שבוואלה טק, יש רק L ושום R P.

  • עוד באותו נושא:
  • וירוסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully