וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אמזון נכנסת לסלון שלכם

TECH

3.4.2014 / 13:22

אמזון השיקה קופסת מדיה חדשה לצפייה ישירה בספריות וידיאו ומוזיקה, שמכילה גם משחקים. האם זה שווה את המחיר, ומה הקשר לפורנו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמזון מצטרפת לזירת מערכות הבידור בשוק: אתר הרכישות המקוונות השיק את ה-Fire TV, קופסת מדיה שמתחברת לטלוויזיה, ודרכה ניתן לצפות בשירותי וידיאו ברשת כמו נטפליקס, הולו ויוטיוב, כמו גם במבחר של 200 אלף סרטים וסדרות מספריית אמזון עצמה, ולהאזין בסטרימינג לרצועות מספריית המוזיקה שלה. כמו כן, בקופסה יש גישה למאות משחקים, בשיתוף עם חברות כמו דיסני, 2K ודאבל פיין, אם כי בקר המשחקים נמכר בנפרד.

המכשיר, שעולה 99 דולר, אמור להתחרות במקבילות של אפל (Apple TV) ורוקו וקופסאות המדיה שלהן. הוא מופעל באמצעות שלט, אך ניתן להשתמש בשלט גם כמיקרופון לצורך חיפוש קולי. באירוע השקת המכשיר הבטיח פיטר לארסן, מנהל קינדל, כי ה-Fire TV מהירה פי שלושה מכל מתחריה הנוכחיים, עם זיכרון 2 ג'יגבייטס לעומת 512 של המתחרים.

סרטון ההדגמה:

מבקר הטכנולוגיה של ה"האפינגטון פוסט", טימותי סטנובק, ציין בהתלהבות את החיפוש הקולי של קופסת המדיה החדשה של אמזון. "זה תמיד סיוט להשתמש בשלט-רחוק כשמחפשים תכנית או סרט בקופסאות מדיה מהסוג הזה", כתב, "אבל עם ה-Fire TV, כל מה שצריך כדי לחפש זה לחיצה על כפתור והקול שלך. זה עובד מצוין". מצד שני, סטנובק מציין לשלילה את חסרונם של ערוצים כמו HBO GO במבחר התכנים של ה-Fire TV, שאינם מצדיקים לדעתו את המחיר.

בנוסף חשף ההאפינגטון פוסט בעיה נוספת של המכשיר החדש, שבאמזון לא חשבו עליו - הדומיין firetv.com כבר תפוס על ידי אתר פורנו, כך שאם אתם מחפשים את תכני ה-Fire TV באינטרנט, שימו לב לאן אתם נכנסים.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully