וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא הציצה לפייסבוק של הבן וגילתה איומים על חייו

תמונות של נשק באינסטרגם ואיומים ברצח חיכו לאמא בארצות הברית שנכנסה לפרופיל של הבן שלה בפייסבוק. וגם: גוגל גלאס יוצאת בתוכנית לעסקים קטנים לחברות ונטפליקס מעלה את איכות הסטרימינג. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל גלאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שורה של התפתחויות בנושא גוגל גלאס. גוגל הכריזה על פתיחה של Glass at Work, תוכנית ייעודית לעסקים ולחברות גדולות. ענקית האינטרנט הזמינה אנשי תוכנה המועסקים בחברות אמריקאיות להצטרף לרשימת הנסיינים שמפתחים אפליקציות צד שלישי למשקפיים, במטרה ליצור ריבוי של אפליקציות שימושיות המתאימות לסביבה עסקית.

לצד זאת, סקר חדש שערך מכון חקר השוק Toluna מציג תוצאות שגוגל לא תאהב: לפי הסקר, 72% מהאמריקאים יימנעו משימוש במשקפיים החכמים של גוגל בשל חששות הנובעים מסוגיות אבטחה. לפי הדיווח באתר Adweek, שניים מתוך שלושה צרכנים הביעו דאגה מהאפשרות שהמשקפיים ייפרצו ומידע אישי יגיע לידיהם של האקרים ומשם לנחלת הכלל.

עם זאת, דיווח חיובי יותר עבור המיזם, שפורסם בבלוג ונצ'ר-ביט, הוא שצוות מחקר של חיל האוויר האמריקאי המכונה "באטמן" וממוקם בבסיס באוהיו, בוחן שימוש בגוגל גלאס למטרות צבאיות. ובאירופה דווח היום כי משחק היורוליג בין ברצלונה לקאצ'ה לבורל יעשה שימוש במשקפיים של גוגל במהלך המשחק על ידי המאמנים והשופטים.

נטפליקס מעלה איכות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם באיכות גבוהה זו עדיין סדרה די מחורבנת/מערכת וואלה!, צילום מסך

נטפליקס מתחילה להזרים תכני וידאו באיכות 4K, הטכנולוגיה להצגת תמונה באיכות גבוהה במיוחד אשר זכתה לכינוי סופר HD וכעת נראית כמו הדבר הבא בתחום המדיה. נטפליקס אישרה לאתר החדשות Multichannel כי עונתה השנייה של "בית הקלפים", הפקתה העצמאית שזכתה לפופולריות, וכן מספר סרטי טבע דוקומנטריים, זמינים כעת לצפייה בסטרימינג ברזולוציה זו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הצעירים מבאמריקה עדיפים את אינסטרגם על פייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחות פייסבוק יותר אינסטרגם. הכסף נשאר במשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקר חדש של חברת הפיננסים Piper Jaffray מצא כי צעירים אמריקאים ממשיכים לאבד עניין בפייסבוק תוך שהם מגלים עניין הולך וגובר באינסטגרם, הנמצאת אף היא בשליטתה. הסקר, שהקיף כ-7,500 מתבגרים מארה"ב בגיל ממוצע של 16.4 שנים, מצא עוד כי מכשיר האייפון ממשיך להוביל על מתחריו בקטגוריית הסמארטפונים, וכן שהשעון העתידי של אפל, ה-iWatch, כבר מייצר עניין רב, ו-17% מהנשאלים הצהירו שירכשו אותו אם יתומחר בפחות מ-350 דולר.

איומים ברצח בפייסבוק

אקדח בכיס אחורי. ShutterStock
לטוקבקיסטים בישראל יש עוד לאן להתקדם/ShutterStock

אם ממדינת יוטה בארה"ב נכנסה לפרופיל הפייסבוק של בנה ומצאה שם סיבה לבהלה: בין התגובות זיהתה איומים בירי עליו מצד מתבגרים אחרים. בנוסף הצעירים פרסמו תמונה של נשק באינסטגרם.

בעקבות מה שראתה, היא הזעיקה את קצין בית הספר. התוצאה: זו קבעה שהיה מדובר באיומים ממשיים על חייו, לאחר שעצרה וחקרה שני חשודים וברושתם נמצאה מריחואנה ואקדח טעון במחסנית. המשטרה מעריכה שהתערבות האם בפרופיל של בנה אולי הצילה את חייו. זו אינה הפעם הראשונה שפייסבוק משמש זירה לאיומים או לפעילות בלתי חוקית פייסבוק הודיעה בחודש שעבר שתגדיל את המעורבות שלה בידוע הגולשים לגבי שימוש לא חוקי שלהם ברשת החברתית.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully