וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תמחזר לכם מוצרים

לרגל יום כדור הארץ, אפל תקבל בחזרה מוצרים ישנים למיחזור. וגם - גוגל משתפת פעולה עם נאס"א, ופוטין משתלט על ה"פייסבוק" הרוסי. חדשות הטק

לרגל יום כדור הארץ שחל היום, הודיעה אפל כי תאפשר מיחזור של מוצריה בחינם. החברה תציע החזרה בחינם של מוצרים ישנים – כולל של יצרניות אחרות, לפי הדיווח ב-PCWorld – לחנויות אפל ברחבי העולם. תוכנית המיחזור מוצעת גם ללקוחות אפל בישראל, בקישור הזה. במסגרת אותו יום, העלתה אפל עמוד מיוחד שבו היא מפרטת על מאמציה לצמצום הפגיעה בסביבה.

גוגל

משתפת פעולה עם נאס"א

גוגל משתפת פעולה עם נאס"א במיפוי תלת מימדי של תחנת החלל הבינלאומית. גוגל הודיעה כי מפתחים מטעמה משתפים פעולה עם מדעני נאס"א כדי להביא לשילוב הטכנולוגיה התלת מימדית של החברה בפלטפורמה רובוטית שתפעל בתחנת החלל והשקתה צפויה במהלך הקיץ, לפי הדיווח של אתר Computer World.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פרסומות אוטומטיות בפייסבוק - באמת עובדות

כפתורי לייק ושייר בפייסבוק. ShutterStock
כפתורי לייק ושייר בפייסבוק/ShutterStock

החלטתה של פייסבוק להריץ סרטונים אוטומטית בפיד החדשות של המשתמשים, החל מספטמבר 2013, השתלמה למפרסמים: לפי דו"ח של חברת אדובי, מותגים שפרסמו סרטוני וידאו בשלושת החודשים הראשונים של השנה נהנו מעלייה של 58% ב"התעסקות" (Engagement) של גולשים עם התכנים, שם כולל לשיתופים, לייקים, תגובות, לחיצות על לינקים וכו', דווח ב-Cnet.

מנכ"ל "פייסבוק הרוסית": הרשת החברתית נשלטת כעת על-ידי אנשי פוטין

מתוך הרשת החברתית VKontakte. ויקידפדיה, צילום מסך
מתוך עמוד ה-VKontakte של דורוב/צילום מסך, ויקידפדיה

מנכ"ל "פייסבוק הרוסית" טוען שפוטר ושהרשת החברתית נשלטת כעת על-ידי אנשי פוטין. לפי הדיווח ב-Buzzfeed, פאבל דורוב, מייסד הרשת החברתית הפופולרית ביותר בתחומי רוסיה, VKontakte, הודיע אתמול על פיטוריו ואף טען שהרשת החברתית נשלטת כעת על-ידי שני מקורבים לנשיא פוטין. אגב, טוויטר – שחזרה לפעול בתחומי טורקיה לאחר שנחסמה על-ידה – חוסמת כעת בתוכה שניים מהפרופילים שהעלו את חתמו של הממשל.

החנות של ביל גייטס נסגרת

ביל גייטס. AP
גייטס/AP

inBloom, ארגון בתחום החינוך שביקש להציע כלים ומאגר מידע למעקב אחר תלמידים וצרכיהם, סוגר את שעריו. בפרויקט הושקעו 100 מיליון דולר, בין השאר על-ידי הקרן של בני הזוג ביל ומלינדה גייטס. מנכ"ל הארגון, שצפוי להיסגר בחודשים הקרובים מצביע על החששות של ההורים מבעיות אבטחה והפרת פרטיות ילדיהם כסיבה לחוסר הצלחת הפרויקט שהביא לבסוף לסגירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully