וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשקה של סמסונג: קדחת הטאבלטים

צביקה קצבורג TECH

13.5.2014 / 17:10

סמסונג מסתערת על ישראל, ובהשקה שנערכה היום הוצגו ארבעה טאבלטים וארבעה טלפונים חדשים. למה? מתברר שהישראלים אוהבים טאבלטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכוונים להשתלטות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישראל בעד טאבלטים

האם אתם מוכנים להסתערות השנתית של סמסונג על השוק הישראלי? גם אם לא, וגם אם לא תרצו, הנה זה בא. החברה הקוריאנית הכריזה היום (יום ג') כי היא מתכוונת להתחיל למכור, עד סוף חודש יוני הקרוב, לא פחות מארבעה טאבלטים חדשים וארבעה טלפונים חדשים, ואם הכל יהיה בסדר בהמשך יצטרף גם טאלבט חמישי.

המכשירים החדשים ממוקמים היטב לכל אורך עקומת המחירים, כאילו להילחם בכל תחרות אפשרית בכל נקודת מחיר כמעט. לפחות לגבי הטאבלטים המטרה של החברה ברורה, ונאמרת בפה מלא: להגדיל את נתח השוק של החברה בתחום ולתת ללקוח מגוון רחב לבחירה. למעשה, קובי כליף, ראש חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, בטוח שלמרות שבעולם יש האטה בגידול של מכירות הטאבלטים - המצב בארץ שונה לחלוטין. לאחר כמה ניסיונות התחמקות הוא אף אומר כי הוא צופה גידול של עשרות אחוזים במכירות מחשבי הלוח הללו בשנה הקרובה.

"אני חושב שכאן בישראל התעוררנו קצת מאוחר ביחס לטאבלטים, ואני חושב שהמגמה השנה תהיה התחזקות גדולה של המכירות, וזו תהיה מגמה שתמשיך ותתחזק במהלך השנים הקרובות. אני רואה כיצד ארגונים מתחילים לרכוש טאבלטים עבור העובדים שלהם כמכשיר עסקי, ואני רואה כיצד בתי הספר מצמיחים מכירות עם פרויקט 'טאבלט לכל תלמיד'. בקיצור, יש מספיק מקורות לגדילה הזו", הוא אמר.

טאבלטים: Tab 4 ו-Tab Pro

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Tab 4/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבעת הטאבלטים שהושקו מתחלקים לשני זוגות. זוג אחד שייך למשפחת הטאבלטים היוקרתיים החדשה Tab Pro, והצמד האחר לסדרה העממית יותר Tab 4. ההבדלים בין שתי הסדרות גדולים יחסית מבחינה תצורה: מכשירי ה-Pro מגיעים עם מעבד שמונה הליבות של סמסונג (שתי סדרות של ארבעה מעבדים), 3 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-32 או 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. בנוסף מציידת סמסונג את הטאבלטים הללו במגוון תוכנות עסקיות, כולל ערכת יישומים משרדיים מתקדמת במיוחד שזמינה רק עבור מכשירי הסדרה, וכן ביכולת להריץ עד ארבעה יישומים בו זמנית על מסך אחד בחלונות עצמאיים שניתן לשנות את גודלם לפי הצורך. המסך מציע רזולוציה של 2,560x1,600 פיקסלים, והם מצוידים בסוללות גדולות במיוחד. טאבלטים אלו נמכרים כבר כעת בגודל של 12.2 אינץ' ובגודל של 10.1 אינץ' תמורת 2,999 ש"ח ו-2,399 ש"ח בהתאמה. בחודש הקרוב אמורה החברה גם להתחיל למכור מקלדת ועכבר שמתאימים לטאבלטים הללו ואמורים להימכר ב-500 ש"ח לערכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Tab Pro/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסדרת ה-Tab 4 תמכור החברה בארץ את הטאבלט עם מסך ה-10.1 אינץ' וה-7 אינץ'. טאבלטים אלו מצוידים במעבד מרובע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ , והמסכים שלהם הם ברזולוציה של 1,280x800 פיקסלים בלבד, בגומה למכשירי ה-Tab 3 אותם הם מחליפים. הם גם מגיעים עם 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון בלבד (אפשרות ל-8 ג'יגה-בייט זיכרון במקרה של ה-7 אינץ'), ו-1.5 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה בלבד. המחירים טרם נקבעו, אך בסמסונג מבטיחים שהם יהיו אטרקטיביים במיוחד, גם בהשוואה למכשירי ה-Tab 3.

בעקובת הגידול הצפוי, לפי סמסונג, במכירות של טאבלטים מבוססי אנדרואיד, החברה הפסיקה למכור בארץ מחשבים ניידים. גם כל שאר סדרת מכשירי ה-ATIV, שמבוססת על חלונות, הונחה בצד לפחות עד להודעה חדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמסונג Grand 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שמעונין בטאבלט עוד יותר קטן ועוד יותר זול, באופן יחסי כמובן, מציעה סמסונג את ה-Grand 2. הוא אולי מציע את אותו גב קעור כמו ה-Note 3 לסוגיו, אבל מדובר במכשיר עם מסך 5.25 אינץ' בטכנולוגיית ה-TFT המיושנת במקום Super AMOLED ברזולוציה של 1,280x720 פיקסלים בלבד, 1.5 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, הוא גם מגיע רק עם אנדרואיד 4.3 ולא עם קיט-קט. המעבד הוא מרובע ליבות במהירות של 1.2 ג'יגה-הרץ, והמחיר נע בין 1,999-2,099 ש"ח. יהיה זמין עד סוף השבוע הבא גם בחנויות.

טלפונים: Note 3 neo, Trend Plus ו-K Zoom

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Note 3 neo/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם במכשירי הטלפון מגדילה סמסונג את המגוון ומרחב המחירים, וזאת זמן קצר יחסית לאחר ההשקה של ה-S5, מכשיר הדגל החדש של החברה, וה-Note 3. כך לדוגמה כבר נמכר בארץ ה-Note 3 neo שמציג תצורה נמוכה יותר לעומת ה-Note 3 עצמו, החל בגודל מסך (5.5 לעומת 5.7 אינץ'), דרך המעבד (שש ליבות מול שמונה), דרך כמות זיכרון העבודה (2 במקום 3 גי'גה-בייט) ועד המצלמה (8 ממול 13 מגה-פיקסלים). המחיר אצל המפעילות נע בין 2,799 ל-2,899 ש"ח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Grand 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

את ה-Trend Plus אפשר לכנות 'הלוחם בסינים': מדובר במכשיר שיימכר בפחות מ-1,000 ש"ח והוא מיועד למי שרוצה מכשיר זול, אבל שיהיה של מותג. מה שמקבלים זה מכשיר בתצורה נמוכה ביותר: מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, מסך TFT בגודל 4 אינץ' ברזולוציה של 800x480 פיקסלים, 768 מגה-בייט זיכרון RAM ו-4 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. מערכת ההפעלה היא 4.2.2.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
galaxy K ZOOM/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסיום הציגה החברה את ה-K Zoom, הטלפון מצלמה החדש של החברה, שמציע טלפון מתקדם יחסית עם מצלמה אמיתית שמציעה זום אופטי של x10 עם חיישן BSI CMOS בגודל של 20.7 אינץ' שמצויד גם במייצב תמונה מכני, וכמה כלים מתקדמים כמו בחירת מיקוד תמונה והצללה בנפרד, מצב צילום סלפי חצי אוטומטי, וכן מצב חכם שמאפשר לבחור סצנות לפי התאורה מסביב. ה-K Zoom מגיע עם מסך 4.8 אינץ' ברזולוציה של 1,280x800 פיקסלים, מעבד שש ליבות, 2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM אבל רק 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. הוא יגיע לשוק לקראת סוף יוני אז גם יקבע מחירו.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully