וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת ה-iOS החדשה תסרוק כרטיסי אשראי

וגם: אפל משיקה שעון חכם, אמזון משיקה סמארטפון חדש וגוגל תרכוש שירות מוזיקה בסטרימינג. חדשות הטק

אפל תשיק שעון חכם באוקטובר

כנס המפתחים של אפל 2014. GettyImages
כנס המפתחים שלך אפל בשבוע שעבר/GettyImages

אפל צפויה להשיק באוקטובר מכשיר לביש למעקב ופיקוח בריאותי, לפי דיווח באתר Nikkei Asian Review מסוף השבוע. לפי מי שכונו "מקורות מהתעשייה", אפל מתכננת הפצה חודשית של 3 מיליון עד 5 מיליון מכשירים כאלה, והם צפויים לכלול מסך מגע מסוג OLED ולאסוף נתונים בריאותיים כמו רמת סוכר וחמצן בדם, צריכת קלוריות ואיכות שינה, לצד היכולת לקרוא הודעות מסמארטפונים.

ה-iOS 8 תסרוק כרטיסי אשראי

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

באוקטובר תשיק אפל גם את מערכת ה-iOS 8, שעל החידושים העיקריים בה הכריזה בשבוע שעבר. פיצ'ר נוסף שייכלל במערכת ההפעלה הוא סריקת כרטיסי אשראי דרך מצלמת המכשיר. לפי הבלוג 9to5mac, פיצ'ר זה יתווסף לדפדפן הספארי ב- iOS 8, ויציע אפשרות של סריקת הכרטיס במקום הזנת פרטיו, והפרטים בתמונה יעברו המרה לטקסט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

גוגל תרכוש שירות מוזיקה בסטרימינג

אילוסטרציה. peresanz, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, peresanz

גוגל מקיימת מגעים לרכישת שירות המוזיקה בסטרימינג Songza, דיווח "הניו יורק פוסט". לפי אחד המקורות המצוטטים בידיעה, סכום הרכישה עומד על כ-15 מיליון דולר, בעוד לפי מקור אחר הסכום גבוה בהרבה. ל-Songza, שירות חינמי המתחרה בשירותי מוזיקה כמו ספוטיפיי, 5.5 מיליון משתמשים פעילים, לפי הדיווח.

חיבור לפליקר - רק דרך יאהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו פליקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאהו תסיר בסוף החודש את אפשרות ההתחברות לפליקר דרך חשבונות גוגל ופייסבוק. החל מה-30 ביוני, יידרשו גולשים להתחבר רק דרך חשבונות יאהו, הודיעה החברה. הסרת אפשרות זו מפליקר היא חלק ממהלך רחב של ביטול אפשרות ההתחברות לשירותי יאהו דרך חשבונות חיצוניים, שהוכרז בחודש מרץ ומיושם בהדרגה בשירותי יאהו השונים.

אמזון תשיק סמארטפון בשבוע הבא

אמזון צפויה להשיק את הסמארטפון שלה ב-18 ביוני, לפי דיווחים שונים שאושרו על-ידי טק-קראנץ'. מה שאמור לייחד את המכשיר על פני סמארטפונים אחרים בשוק הוא המסך שלו שיאפשר תצוגה תלת מימדית. בינתיים הפיצה אמזון סרטון טיזרי לקראת השקה של מכשיר חדש ומלהיב, שאינו מגלה פרטים אודותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully