וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד טינדר הטריד מינית?

ג'סטין מטין, מייסד אפליקציית השידוכים הפופולרית הושעה מתפקידו. הוא נתבע על ידי סמנכ"לית אחרת בחברה בחשד לאפליה מגדרית לאחר שכינה אותה "זונה" בפני אחרים. חדשות הטק

מייסד טינדר מואשם בהטרדה מינית

ג'סטין מטין מייסד טינדר, ג'סטין מטין, טינדר, tinder, Justin Mateen. GettyImages
אפשר להגיד שהוא נראה דוש עוד לפני גזר הדין?/GettyImages

לאחר שנתבע באשמת הטרדה מינית ואפליה מגדרית, השעתה מפתחת אפליקציית הדייטינג טינדר את אחד ממייסדיה, ג'סטין מטין. הרקע לכך היא תביעה שהוגשה נגדו על-ידי וויטני וולף, סמנכ"לית השיווק לשעבר בחברה. לפי הדיווח בטק-קראנץ', וולף טוענת כי מטין כינה אותה "זונה" בפני המנכ"ל שון רד והפנה כלפיה כינויים סקסיסטיים וגזעניים, בין השאר במיילים ובסמס. עוד נטען שרד בעצמו פיטר את וולף לאחר שהציעה תנאים לפרישה מרצון והתעלם מטענותיה.

בנוסף, טוענת וולף שבינה לבין מטין התקיימה מערכת יחסים רומנטית, ושלאחר פרידתם דרש ממנה לא להיפגש עם גברים אחרים במשך חצי שנה, וכן שנמנע ממנה התואר "מייסדת שותפה" היות שמטין ורד תפשו אותה כ"ילדה" בת 24 עם ניסיון מועט.

סמסונג משיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכוונים לשוק הבינוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג הכריזה אתמול על ארבעה מכשירי גלקסי חדשים: Core II, Star 2, Ace 4 ו- Young 2, המיועדים לשוק הנמוך. המכשיר החזק מבין הדגמים החדשים הוא ה- Core II בעל המעבד מרובע הליבות, בעוד דגם ה-Ace החדש הוא כפול ליבה והיתר בעלי ליבה אחת. הראשון הוא גם בעל המסך הגדול מבין הארבעה: 4.5 אינץ', לעומת 4 אינץ' ב-Ace ו-3.5 אינץ' בדגמים החלשים יותר.

כל הדגמים החדשים יתבססו על מערכת ההפעלה אנדרואיד קיטקאט 4.4. סמסונג לא חשפה עדיין את מועד ההשקה של הסמארטפונים החדשים או את מחיריהם הצפויים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

השמועות של מיקרוסופט: ווינדוז 9 ושעון חכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצליחו להדביק את הפער של ההיפ בסביב השעונים החכמים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי דיווחים חדשים, השעון החכם של מיקרוסופט יושק בחודש אוקטובר, ויגיע עם 11 חיישנים פנימיים. חלק מהשימושים של השעון יאפשרו לו למדוד את קצב הלב של החובשים אותו.

שמועות נוספות ברשת מצביעות על כך שמערכת ההפעלה חלונות 9, המכונה Threshold, תיחשף בגרסת Public Preview במהלך הסתיו, בעוד השקתה הרשמית צפויה באביב.

לקנות דרך טוויטר

לוגו טוויטר. yes
הייתם קונים מהם מכונית משומשת?/yes

באתר re/code גילו את כפתור "קנה עכשיו" שהופיע זמנית לצד ציוצים בטוויטר. כפתור זה עשוי להצביע על כוונתה של רשת המיקרובלוגינג לאפשר קנייה ישירה של מוצרים דרך טוויטים והתנסות שלה בכיוון. טוויטר סירבה להגיב לדיווח, ו- Fancy, מפתחת אפליקציית קניות הנמצאת במגעים עם טוויטר ככל הנראה לגבי הוספת פיצ'ר של קנייה ישירה, לא הגיבה אף היא.

על אף שהכפתור הוסר יותר מסביר להניח שרשת חברתית שבה מתקיים שיח רחב גם מוצרי צריכה יסתכל בכיוון של קניות. מהלך שמזכיר במעט את הפיצ'ר במצלמה של הסמארטפון החדש של אמזון , ה-fire PHONE, שיכול לזהות מוצרים, לשמור אותם בהיסטוריה של המתשמש ולהזמין קנייה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully