וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל לא תפרסם פורנו

לפחות לא ברשת הפרסום שלה AdWords. הודעות טקסט בעלות תוכן מיני יעלמו בקרוב מהשירות. פייסבוק מצידה, רוכשת חברת פרסום בוידאו וממשיכה להתנצל על המחקר

פייסבוק רוכשת פרסומות וידיאו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכים לדכא אנשים גם בלי ניסויים פסיכולוגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק ומספר 2 בחברה, הגיבה לראשונה על הניסוי הפסיכולוגי שהסעיר את הרשת. לדבריה, "זה היה חלק ממהלך מתמשך של חברות מחקר לבחינת מוצרים שונים, וזה מה שזה היה", דווח ב"וול סטריט ג'ורנל". עוד אמרה סנדברג: "זה תוקשר בצורה אומללה. ועבור אותה תקשורת אנחנו מתנצלים. לא התכוונו להדאיג אתכם".

פייסבוק כבר התייחסה לניסוי בתחילת השבוע כשאחד מהחוקרים שהשתתפו בניסוי כתב: ""במבט לאחור, ייתכן שיתרונותיו של המחקר לא הצדיקו את כל החרדה הזו".

עוד מפייסבוק, היא רוכשת כעת חברה מתחום מודעות הפרסום בווידאו. חברת LiveRail נרכשה בעסקה של כ-400-500 מיליון דולר, לפי טק-קראנץ' שפרגנו לעצמם מרווח טעייה של 100 מליון דולר. החברה מקשרת בין המפרסמים לרשתות הפרסום השונות לצורך הפצת מודעות פרסומיות בווידאו. כזכור, לאחרונה יישמה פייסבוק ניגון אוטומטי של סרטונים ברשת החברתית, אולם הוא מתבצע ללא קול.

גוגל מתחסדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוותרים על כסף בשביל לשמור על נקיון במודעות שלהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל החלה להחרים פורנו ברשת הפרסום שלה. במהלך יוני, הודיעה גוגל למפרסמים על שינויים במדיניות שלה לגבי קידום תכנים פורנוגרפיים ברשת הפרסום AdWords . "החל מהשבועות הקרובים", נכתב בהודעתה לפי הדיווח של CNBC , "לא נקבל מודעות המקדמות תיאורים גרפיים של מין, לרבות, אך לא רק, פורנו קשה. כאשר נחיל את השינוי הזה, גוגל לא תאשר את כל המודעות והאתרים שמזוהים ככאלה שמפרים את המדיניות העדכנית שלנו".

עו"ד המייצג חברה מהתחום, צוטט בדיווח: "זוהי עוד דוגמה של חברה מיינסטרימית שמפנה את גבה לתעשייה שתמכה בה. השאלה כעת היא: האם יחסמו תכנים למבוגרים מתוצאות החיפוש?". תרשו לנו לקוות ולהעריך בזהירות שלא יחסם שום דבר בתוצאות החיפוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד בענייני פורנו וחסימות

xxx. kajakiki, ShutterStock
מקדמים את חבילת הטריפל X/ShutterStock, kajakiki

מחקר חדש בבריטניה קובע: קרוב ל-1 מ-5 האתרים הפופולריים ביותר בתחומי בריטניה נחסמים על-ידי פילטרים לסינון תכנים למבוגרים המופעלים על ידי ספקיות האינטרנט והסלולר. לפי הדיווח בגרדיאן, מדובר בחסימת תכנים הקשורים לפורנו, פגיעה עצמית, אלימות, הימורים ותחומים נוספים.

ברשימת האתרים שנפגעו מהסינון נכללים גם שני אתרים פמיניסטיים, בלוג בנושא המלחמה בסוריה והאתר הפוליטי של גיא פוקס. את המחקר ביצע הארגון הבריטי Open Rights Group, המקדם חירויות בעולם הדיגיטלי, אשר ערך בדיקה בקרב 100 אלף האתרים הנצפים בבריטניה. 19 אלף מביניהם נחסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully