וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי משיקה פלטפורמה לעסקים קטנים

שירות Bigger יאפשר לבעלי עסקים ליצור אתר באמצעותו ישמרו על קשר עם לקוחות. השירות יאפשר שליחת ניוזלטר ו-SMS ללקוחות כמו גם ניהול קמפיינים קטנים ומידע סטטיסטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דשבורד של שירות Bigger/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזק בינלאומי הציגה היום את Bigger, מוצר שיווקי חדש המכוון לעזור לעסקים קטנים ולעובדים עצמאיים. לא מדובר בחבילת אינטרנט מיוחדת או במחיר מיוחד, אלא בפלטפורמה של ממש שבאה לקדם ולסייע למשתמשים בתחילת דרכם ביצירת אתר אינטרנט וקידום העסק. את מסיבת העיתונאים הוביל מוטי אלמליח, מנכ?ל בזק בינלאומי הנכנס, שאמר כי "זהו צעד נוסף במסגרת האסטרטגיה של בזק בינלאומי להעמיק את פעילותה בתחום שירותים ומוצרים על בסיס האינטרנט".

הפלטפורמה מציעה חבילת פתרונות שיווק לעוסק הזעיר, הכוללת הקמת אתר אינטרנט, ניהול קמפיין בגוגל, מערכת ניהול לקוחות ומידע בזמן אמת. על הפרסום בגוגל אין הגבלה על הסכומים, לקוח יכול לשלם 50 ¤ או 1000 ¤ לפי מה שמתאים לו. בעל העסק יוכל לשמור על קשר עם הלקוחות ולעדכן אותם לגבי מבצעים וחבילות באמצעות SMS ומייל שיווקי (ניוזלטר) לרשימת נמענים שניתן להגדיר מראש. כרגע אין אפשרות של יצירת קמפיין בפייסבוק אבל יש תכנון עתידי בנושא.

קצת מספרים

הפלטפורמה מציעה כלים אנליטיים כדי לנטר את כמות המשתמשים שנכנסו לאתר בזמן אמת. האנליטיקס יאפשר להצליב נתונים וגרפים, כגון כמות הודעות ה-SMS שנשלחו והתקבלו באותו חודש אל מול מספר הכניסות. בנוסף, הנתונים יאפשרו לראות כמה כסף הושקע בכל קמפיין. באופן זה יהיה ניתן לנהל קמפיינים בצורה חכמה ומתוך התחשבות בכמות התקציב המושקע בקמפיין לעומת כמות הכניסות אליו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי/מערכת וואלה!, צילום מסך

להתחיל מקטן

למי שאין הרבה אנשי קשר ניתנת גם האפשרות להסתנכרן ישירות עם הרשתות החברתיות בכדי למשוך מהם את אנשי הקשר, מיילים ומספרי הנייד. המערכת תאפשר למשל לאדם שהתחיל עם 15 אנשי קשר מהאייפון שלו, לגדול מהר מאוד ליותר מ-500 לקוחות לאחר שסינכרן את החשבון Bigger שלו ביחד עם פרופיל הפייסבוק והלינקדאין שלו. ניתן גם לצרף חשבונות מיאהו, ומגוגל פלוס ואפילו ליבא קובץ אנשי קשר בפורמט CSV מאקסל או מכל טלפון חכם.

בנוסף, לכל עוסק זעיר תינתן האפשרות לפתוח ערוץ צ?אט אישי שמתאים לעסק שלו, על מנת לתקשר עם לקוחות העסק באופן רשמי ומקצועי.

בזק בינלאומי מבטיחה שירות hand in hand, שמביא את הלקוח מאפס לאחד. הלקוח רק צריך לספק: שם, טלפון, כתובת ותחום עיסוק והצוות שמאחורי הקלעים יקים לו אתר בזמן הקצר ביותר.

לרשות לקוחות שמתקשים עם הפלטפורמה החדשה עומדים מספר אנשי שיווק, תוכן, עיצוב גרפי ומכירות שיקימו לעוסק הזעיר אתר איכותי. ניתן יהיה לדבר בטלפון או במייל עם נציגי תמיכה, ואף לקבל נציג שירות לבית העסק שיסייע אישית בהקמת האתר.

מחיר

את Bigger אפשר להשיג במספר מסלולים: 239 ש"ח לחודש לשירות הבסיסי ביותר שאינו כולל SMS, ניוזלטרים ומערכת יצירת קמפיינים, 249 ש"ח למסלול הפלוס. המסלול כולל את כל מה שתואר לעיל ובתוכו גם בנק של 1000 SMS ומסלול הפרימיום ב-279 ש?ח הכולל את כל מה שבמסלול הפלוס בתוספת 500 SMS לבנק ה-SMS. כל המחירים הם לפי חודש ללא התחייבות.

בגרסת ההדגמה שקיבלנו להתנסות היו מספר באגים, כמו התצוגה באייפון, אך הצוות הטכני ציין שהם יפתרו בימים הקרובים ובעתיד אף תעלה אפליקציה שמתאימה לשירות ונוחה לתפעול ישירות מהסמארטפון ומהטאבלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully