וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים ללונדון? תבואו טעונים

הבריטים מצטרפים לנוהל האבטחה האמריקאי, שבו יש להגיע עם מכשירים אלקטרונים לטיסה במצב מוכן להפעלה. ואפליקציה חדשה מפעילה את גוגל גלאס בכוח המחשבה

מטען, סוללה, סלולרי בטעינה, בטרייה, טעינה. ShutterStock
לא יבקשו מכל אחד להדליק את המכשירים. אנחנו מקווים/ShutterStock

בריטניה מצטרפת לחרם של ארה"ב על הכנסת מכשירים לא טעונים לטיסות. לאחר פרסום הנהלים החדשים בדבר איסור הכנסת מכשירים אלקטרוניים שאינם טעונים לטיסות נכנסות לארה"ב, הודיע משרד התחבורה הבריטי על אימוץ נוהל דומה בטיסות נכנסות ויוצאות.

לפי הדיווח ב"טלגרף", הנוסעים עשויים להידרש להראות שהמכשירים שהם נושאים עמם – כמו טלפונים ניידים ולפטופים – עובדים כראוי בעת הבידוק הבטחוני, זאת כדי למנוע היתכנות של פיצוץ מכשירים על המטוס.

פטנט נגד טרולים

טרול אינטרנט. ShutterStock
רוכש פטנט ועובר להטריל את העמוד של יאיר לפיד/ShutterStock

ריבוי מקרי התביעות בסוגיית הפטנטים מוביל לפעולה של כמה מהחברות הגדולות בתעשיית ההיי-טק. קבוצה של חברות, בהן גוגל, קנון ודרופבוקס, מתאחדת נגד ה"טרולים" במאבקי הפטנטים והשיקה את רשת "רשיון העברה" (License on Transfer Network) זו תפעל נגד מה שמכונה "טרולים" של פטנטים.

כלומר, גופים שרוכשים פטנטים במטרה לתבוע חברות אחרות על הפרה שלהם, תופעה שהפכה נפוצה בקרב בעולם הטכנולוגיה. החברות השותפות במיזם החדש מתחייבות לספק האחת לשנייה רשיונות במקרה שאחד מהפטנטים יימכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

גוגל ניוז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משדרגים את המפות/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיצ'ר חדש בגרסת הדסקטופ של גוגל מפות מאפשר למשתמשים למדוד מרחק בין מספר נקודות (שתיים או יותר). הפעולה, שעשויה להיות שימושית למדי למי שמברר אפשרויות הגעה למקום לא מוכר, נעשת באמצעות בחירת האפשרות "מדוד מרחק" בכפתור הימני ובחירת נקודה נוספת לחישוב.

עוד חדשות מגוגל: לכרומקאסט, מזרים המדיה של גוגל, נוספה אפשרות להקרין את הנעשה בסמארטפון או בטאבלט במכשיר הטלוויזיה. הפיצ'ר, שהוכרז לראשונה בועידת המפתחים השנתית של גוגל בחודש שעבר מאפשר צפייה באמצעותה בכל פעילות שנעשית בהם.

ולסיום, אפליקציה חדשה בגוגל גלאס מנסה לבטל את הצורך להביך את עצמכם כשתגידו בקול רם למשקפיים "ok glass", ומתיימרת לאפשר לכם לשלוט במשקפיים החכמים בכוח המחשבה. צפו בסרטון ההדגמה:

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully