וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלק מהחקירה: השוטרים ידרשו מהנער להגיע לזקפה מולם

TECH

11.7.2014 / 13:46

חקירת "סקסטינג" מוזרה בארה"ב: המשטרה תדרוש מנער בן 17 להגיע לזיקפה מולם על מנת שיוכלו לצלמה ולהשוות את התמונה לתמונות שבידיהם

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

איך מפענחים פשע "סקסטינג", שליחת תמונות עירום של קטין בטלפון? מוודאים שהזיקפה בתמונות דומה לזיקפת הנאשם. ואיך מוודאים? כמו שזה נשמע. טריי סימס בן ה-17 מווירג'יניה, ארה"ב, חשוד שצילם קטעי וידיאו פורנוגרפיים של עצמו ושלח לחברתו, קטינה גם היא. מאחר ופרצופו של סימס לא מופיע בתמונות, לא ניתן "לזהות" אותו בתור הצלם, לא בדרך המקובלת בכל אופן: ה"וושינגטון פוסט" דיווח שהמשטרה הוציאה צו שיחייב את סימס להציג בפניהם את איברו במצב זיקפה, כדי שיוכלו לצלמו ולהשוות אותו עם הזיקפה שבתמונות החשודות.

החזקת חומר פורנוגרפי והפצתו לקטין היא עבירת מין, העלולה להוביל למאסר של מספר שנים. ככל הנראה סימס יילקח לבית חולים ושם תינתן לו זריקה שתזרז את התהליך, כך סיפרו עורכי דינו לתקשורת.

לא מעט גבות הזדקרו לשמע כיוון החקירה הזה, שגובל בהתעללות מינית בקטין. "מדובר בנער שהולך לבית הספר כל יום, משחק פוטבול, מעולם לא הסתבך בצרות", אמר עורך דינו, "המטרה שלי היא לעצור את הצו הזה. אני לא רוצה שהוא יעבור כזה דבר. לקחת אותו לבית החולים כדי שהוא יקבל זיקפה מול כל השוטרים - זאת טראומה".

תחילה סירבה משטרת מנאסס וירג'ינה להגיב לדברים, אך לאחר ההתעניינות התקשורתית בנושא, שחררה הודעה לפיה "אין זו המדיניות של משטרת מנאסס או של משרד הרווחה לאשר ביצוע של תהליכים פולשניים על חשודים במקרים מהסוג הזה, ותהליכים כאלה לא בוצעו במקרה הזה. מעבר לכך, המשטרה והרווחה מסרבים לדון בפרטי המקרה לפני שיתקיים השימוע בבית המשפט".

  • עוד באותו נושא:
  • סקסטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully