וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונדיאל שבר את השיאים של פייסבוק

על מסי דיברו הכי הרבה, ניימאר הוסיף קרוב ל-15 מליון עוקבים, 350 מליון דיברו על המונדיאל ומי זכה בתואר השער החברתי ביותר? פייסבוק סוגרת מונדיאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומסך מתוך גרף סיכום המונדיאל של פייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

במונדיאל האחרון באו לידי ביטוי תופעות טכנולוגיות רבות. וכעת גם זמן הסיכומים ברשתות החברתיות. בפייסבוק הוכתר המשחק של גרמניה וארגנטינה בתור אירוע הספורט שיצר את העניין הגבוה ביותר במהלך שנות קיומה, עם 280 מיליון "אינטראקציות" (שקלול של לייקים, תגובות ושיתופים) על-ידי 88 מיליון אנשים.

משחק חצי הגמר של גרמניה מול ברזיל, שניצב כצפוי במקום השני ביצירת העניין סביב המונדיאל, הביא להשתתפות של 66 מיליון גולשים ב-200 מיליון אינטראקציות. "הגול החברתי ביותר" – כלומר, זה שהניב את המספר הרב ביותר של דיונים, לפי פייסבוק – הוא זה של סמי חדירה בחצי הגמר, שהיה הגול החמישי לטובת גרמניה.

טוויטר דיווחה כי 32.1 מיליון ציוצים פורסמו במהלך אירוע הגמר. אבל לא את כל הנתונים טוויטר שמחה לשתף. טוויטר לא מעוניינת שסטטיסטיקה לא מחמיאה על הרגלי השימוש של גולשים תביך אותה בפני המשקיעים, ולכן החליטה לעשות מעשה: רשת המיקרובלוגינג החלה למנוע גישה למידע מחברות שאוספות ומפרסמות נתונים סטטיסטיים עצמאיים.

מקור המהלך בעקבות פגיעה במניה שלה, דווח ב"ביזנס אינסיידר". חברות אלה, שהציגו מידע שסתר את הנתונים הרשמיים של טוויטר או הוסיף להם נקודות תורפה, הוחרמו משימוש בפלטפורמת הפיתוח של השירות.

לחברים שלכם יש סוד

ג'יזל בונדשן. GettyImages
זו ג'יזל, מי שהציגה את גביע העולם מדגמנת ויקטוריה סיקרט. כלומר זו תמונה שמגשרת יפה בין שני האייטמים/GettyImages

פיצ'ר חדש באפליקציית השיתוף האנונימי סיקרט (Secret) יאפשר למשתמשים שנרשמו באמצעות חשבון הפייסבוק שלהם לקבל פיד מלא בווידויים של חבריהם מהרשת החברתית. הטוויסט: הם לא יידעו במי מדובר, על מנת שהקונספט הבסיסי של סיקרט לא יישבר. נשמע בהחלט כמו משהו שיכול לרענן, או לחלופית להוסיף מתח לפיד שלכם.
פיצ'ר נוסף שהושק, המכונה Collections, מאגד שיתופים בנושאים ספציפיים.

ואם אנחנו כבר בעניין של קישורים לא ממש קשורים כדי לשים את התמונה של ג'יזל. אז מי שרוצה להוריד את סיקרט למכשיר אנדרואיד ודאי ישמח לשמוע שהעיצוב החדש של גוגל פליי נחשף ככל הנראה. לפי הבלוג Android Police הוא צבעוני במיוחד. ברקע של ההורדות יבלוט באנר הכולל תמונות רשמיות וסרטוני פרומו, ולוויזואליה יינתן מקום גדול יותר בהשוואה לעיצוב הנוכחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

המלחמה על הכרומבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההיגיון של דל: הכרומבוק שלהם כל כך מצליח אז הם לא נותנים להזמין אותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט צפויה לנצל את עונת החגים הקרובה בארה"ב כדי להילחם במחשבי הכרומבוק. האמצעי: הורדות מחירים ושיווק מחשבים חדשים מבוססי חלונות במחירים נמוכים. כך, למשל, הודיעה כי HP מתכננת להוציא לפטופ מבוסס חלונות ב-200 דולר בחגים. הלפטופ ישתייך לסדרה חדשה בשם Stream, ולצדו לפטופים של אייסר וטושיבה שמתומחרים ב-250 דולר. בנוסף, מפתחות מיקרוסופט ו-HP דגמים קטנים יותר מאותה סדרה במחיר של 99 דולר.

במקביל, דל הודיעה כי היא עוצרת את ההזמנות דרך האתר שלה לדגם הכרומבוק היחיד מתוצרתה: ה-Chromebook 11 בעקבות ביקוש גבוה במיוחד. החברה צופה כי תחזור למכור את המכשיר "בשבועות הקרובים". ואם הגעתם עד כאן זו הזדמנות טובה להמליץ לכם לצפות ולקרוא את הביקורת שלנו על לפטופ אחר של דל, XPS 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully