וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תייצר עדשות מגע חכמות

וגם: פייסבוק נותנת אינטרנט חינם, גוגל פלוס מרשה להשתולל עם שמות מומצאים ואפל מפנקת את היפנים באפליקציה לטעינת כסף. חדשות הטק

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

גוגל הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Novartis, המספקת מוצרים לעיניים, בפיתוח עדשות מגע חכמות. לפי The Verge, העדשות יידעו לנתח דמעות לצורך מדידת רמת הגלוקוז בדם, נתונים שלאחר מכן ניתן יהיה לשלוח באופן אלחוטי למכשירים ניידים.

השבוע נודע על המעבר של ארכיטקט גוגל גלאס לשורות אמזון. באפריל האחרון הגישה גוגל בקשה לאישור פטנט על עדשות מגע הכוללות מצלמה זעירה.

פייסבוק נותנת אינטרנט חינם

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

פרויקט פיילוט של פייסבוק בארה"ב יספק חיבור Wi-Fi חופשי לסטודנטים בבתיהם. פייסבוק הודיעה כי הפיילוט לפרויקט ייערך בפורסט סיטי שבצפון קרוליינה, שם שוכן אחד ממרכזי הנתונים של פייסבוק. לפי הדיווח בטק-קראנץ', בשלב הראשון תינתן גישה לאינטרנט אלחוטי ב-75 עד 100 בתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מהיום אפשר להמציא שמות בגוגל+

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שינוי מדיניות משמעותי ברשת החברתית של גוגל: גוגל+ הודיעה על הסרת ההגבלות על שמות משתמשים. המשמעות היא שהרשת החברתית (נכון, רובכם תנפנפו בשאלה "מי?" לציון מידת הרלוונטיות שלה לחייכם) לא תדרוש הצגת שמות אמיתיים אלא תנקוט גישה ליברלית בקביעת שמות.

עוד קודם לכן, ב-2012, איפשרה גוגל+ הצגת שמות בדויים במידה שהמשתמשים הציגו מסמכים שאימתו את זהותם, לפי Cnet. ייתכן שה"הקלה" הנוכחית היא עוד ניסיון להוות אלטרנטיבה לפייסבוק, שעדיין דבקה בגישת השמות האמיתיים: "אנחנו דורשים מכולם לספק את שמותיהם האמיתיים, כך שתמיד תדעו עם מי אתם יוצרים קשר. זה שומר על הקהילה שלנו בטוחה", נכתב במרכז העזרה שלה.

לטעון כסף באפליקציה

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

פיצ'ר חדש של אפל ביפן מאפשר טעינת כסף בחנויות החברה באמצעות אפליקציית ה-Passbook. הכסף של המשתמשים נטען לחשבון ה-iTunes שלהם, ואז באפשרותם לבצע רכישות בחנות של אייטונס, באפסטור ובחנות הספרים של אפל, לפי 9to5Mac.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully