וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

YO גייסו 1.5 מיליון דולר

האפליקציה הישראלית שרק שולחת לכם YO ממשיכה לייצר כותרות. החברה הכריזה על גיוס צנוע. וגם: למה המנהלים של סמסונג החזירו את הבונוס? חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכים לייצר כותרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחי האפליקציה הישראלית Yo, שעוררה עניין בעולם מאז השקתה לפני מספר חודשים אף שהיא ממלאת פונקציה בודדת – שליחת התראת “Yo” לאנשי הקשר – הודיעו בראיון ל"ביזנס אינסיידר" על גיוס של 1.5 מיליון דולר. בחודש שעבר הודיעה החברה על גיוס קודם בסכום של מיליון דולר.

לפי המנכ"ל משה חוגג, כ-2 מיליון התראות “Yo” נשלחות כעת מדי יום. לאחרונה התממשקה האפליקציה עם אפליקציית צבע אדום ומשתמשים שיצרפו את RedAlertIsrael יקבלו YO עם כל צבע אדום.

יאהו - שפל של כל הזמנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תשאלו מה קורה עם החיפוש של וואלה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנתח של יאהו בשוק החיפוש במחשבים אישיים בארה"ב נופל מתחת ל-10%. שיעור שמציב אותה בשפל של כל הזמנים – כך חושפים נתונים חדשים של חברת המדרוג קומסקור לחודש יוני שפורסמו באתר Search Engine Land.

עם הנתון של 9.8%, ממוקמת יאהו שלישית אחרי בינג (19.2%) וגוגל (67.6%). בינואר האחרון עמד הנתח של יאהו על 10.4% לפי קומסקור. בעוד הנתח של יאהו נמצא בהידרדרות עקבית, יש לציין כי בינג של מיקרוסופט, שעמה משתפת יאהו פעולה בתחום החיפוש במסגרת עסקה שחתמו, דווקא צומח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סמסונג במצוקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברה קוריאנית? בטח שהם החזירו את הבונוסים מרצונם החפשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרוב ל-200 מנהלים בחטיבת הניידים של סמסונג החזירו באופן וולנטרי סכומים חלקיים מבונוסים שהוענקו להם, דיווחה סוכנות רויטרס. לפי הדיווח, המהלך מגיע כהכנה לפרסום תוצאות רבעוניות על-ידי החברה שצפויות להציג "את הרווחים הרבעוניים הגרועים של סמסונג מזה שנתיים". אותו מקור אמר לרויטרס שהמנהלים נקטו בצעד זה מתוך גילוי אחריות לדעיכה וכדי לשדר שההנהלה מוכנה לעבוד קשה יותר.

אגב, סרטון חדש של סמסונג מבקש להראות שרוכשי גלקסי S5 אינם משועבדים למטען: בסרטון נראים צעירים שיוצאים לרוד טריפ בארה"ב, ולאחר הפעלת פיצ'ר ה-Ultra power saving הקיים במכשיר, הסוללה מחזיקה לאורך שבעה ימים של טיול בדרכים, ללא הטענה אך תוך ביצוע פעולות צילום, שליחת הודעות וניהול שיחות טלפון מינימליות. השתכנעתם?

גוגל מגדירה מחדש את האפליקציות החינמיות

גוגל תפסיק לכנות אפליקציות הכוללות רכישות מתוך האפליקציה (in-app) כ"חופשיות". החברה נענתה לקריאות הנציבות האירופית לביצוע שינויים במסגרת מאבקה בהעברת תשלומים על אפליקציות על-ידי ילדים ללא ידיעת הוריהם. עוד הודיעה גוגל כי תשנה את הגדרות ברירת המחדל עבור רכישות מתוך אפליקציות, כך שתידרש הזדהות מצד המשתמש.

מקרה תקדימי דומה התרחש סביב המשחק Dungeon Keeper של חברת EA שבו הרגולטור הבריטי אסר על החברה להשתמש במונח "משחק חינמי" בקשר למשחק שלה, מאחר וההתקדמות בו מוגבלת ברכישות בתוך האפליקציה.


לפי הודעת הנציבות, אפל – שנדרשה לפעולות זהות – עדיין לא הודיעה על פעולה קונקרטית שתעמוד בדרישותיה. בתחילת השנה פורסם שאפל תחזיר להורים 32.5 מליון דולר על רכישות שביצעו ילידהם באפליקציות בלי רשות.

  • עוד באותו נושא:
  • YO
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully