וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העמוד I HATE ISRAEL הוסר מהרשת

TECH

24.7.2014 / 12:18

אחרי ימים רבים שהגולשים לא הצליחו לגרום להסרת העמוד מפייסבוק, נמחק העמוד האנטי-ישראלי

עמוד הפייסבוק I HATE ISRAEL. פייסבוק, צילום מסך
עמוד הפייסבוק I HATE ISRAEL/צילום מסך, פייסבוק

אתמול כתבנו כאן על דרישתם של גולשים להסיר את העמוד I HATE ISRAEL מהפייסבוק, בטענה שמדובר בהסתה. הפרסומאי דורי בן ישראל הפיץ פוסט ובו הוא קורא להנהלת פייסבוק ישראל לקחת אחריות על הסתה ברשת נגד ישראל, לאחר שהדיווחים על עמודים כמו I HATE ISRAEL הושבו ריקם, ולמדווחים נשלחה הודעה המצהירה כי לא מדובר בעבירה על חוקי פייסבוק.

היום נמחק מפייסבוק העמוד המושמץ, שצבר כבר עשרות אלפי לייקים, ובמקומו נותרו רק גרסאות קטנות יותר בהיקפן ובכמות האוהדים שלהן. כפי שצויין בכתבה אתמול, אחד הגולשים טען שבפורום הפנימי של אנשי פייסבוק הבהירו לו שעמוד כמו I HATE ISRAEL אינו נחשב להסתה - מאחר והוא מצהיר על שנאה למדינה ולא לאנשים, דבר המותר במסגרת חופש הביטוי שמאפשרת פייסבוק לגולשיה. לא ברור אם הנהלת פייסבוק שינתה את דעתה בקשר למדיניות המחיקה או שפשוט כמות הדיווחים הכריעה את הכף. לוואלה!טק נודע כי צוות פייסבוק ישראל, שעל פי רוב אינו עוסק באכיפת כללי הפייסבוק אלא בשיווק ופיתוח, התגייס למשימת החקירות והמחיקות בשל המצב המיוחד.

בשבועות האחרונים נמחקים לא מעט עמודים בפייסבוק, אם בשל הצהרות האלימות שהולכות ומקצינות בשל המלחמה או בגלל רגישות מוגברת של צוותי המחיקות של פייסבוק בעקבות האווירה הטעונה. בתחילת השבוע נמחקו שלושה עמודים גדולים של הימין הקיצוני - העמודים של ברוך מרזל, מיכאל בן ארי וארגון להב"ה. לפני יומיים הופצו בפייסבוק עמודי תעמולה של חמאס שהתחזו לעמודי הפרופיל של החייל הנעדר אורון שאול, ובעקבות דיווחים רבים של גולשים נמחקו חלק מהם.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully