וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקעקוע הדיגיטלי לשחרור ונעילה של הטלפון

מוטורולה מציגה קוד שמודבק על היד ומאפשר פתיחה מוגנת ואישית יותר של הסמארטפון שלכם. טכנולוגיה לבישה נהייתה הרגע קצת יותר משוגעת

רגע, מה?

הטכנולוגיה הלבישה ממשיכה לייצר כותרות והפעם הן מגיעות ממוטורולה, שהכריזה על מנגנון ביטול נעילה חדש למכשיר ה-Moto X שלה: "קעקוע דיגיטלי". מדובר במעין ברקוד הדבוק באיזור שורש כף היד ועמיד למים ולתנועה. הוא מאפשר לבטל את הנעילה באמצעות העברת הסמארטפון מולו, ללא צורך בסיסמה.

לטענת החברה, היא פיתחה את המנגנון – שמהווה תחליף מסוים לסורק טביעות האצבע שקיים בדגמי האייפון והגלקסי החדשים – משום שמשתמשים מקדישים 2.3 בממוצע לפעולת ביטול הנעילה לאורך 39 פעמים ביום, ולעתים קרובות (מעל 50% מהמשתמשים, לפי מוטורולה) פשוט נמנעים מלנעול את מכשיריהם בגלל הסרבול שבמנגנונים הקיימים. חבילה של עשר מדבקות כאלה עולה כ-10 דולרים, לפי Cnet וכל מדבקה מחזיקה 5 ימים.

עכשיו דמיינו מצב שאתם צריכים משהו מהמכשיר שלכם והמכשיר לא לידכם. נניח שאתה בבית ואשתך רוצה כמו שהיא עושה כל ערב להציץ לך בשיחות של הפייסבוק כי היא "סקרנית". אבל הטלפון נעול. כעת קומו מהזמן הפנוי היחיד שיש לכם לעצמכם כל ערב והגישו לה את היד שלכם. ועוד 5 דקות כשהיא תקום להכין קפה והמכשיר ינעל שוב תעשו את זה שוב. תודה לכם מוטורולה.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטורולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully