וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעזרו לגוגל לדבר עברית?

גוגל פונה לחכמת ההמון בנסיון לשפר את שירותי התרגום שלה, אמזון מקימה מתחרה ליוטיוב ורוסיה מוכנה לשלם כדי לדוג משתמשים מהרשת העמוקה. חדשות הטק

אמזון עושה יוטיוב?

amazon fire phone. AP
ג'ף בזוס מנכ"ל אמזון השיק סמארטפון ועכשיו הוא גם מתחרה ביוטיוב/AP

אמזון השיקה בשבועות האחרונים שירות וידאו חדש, פתוח וחינמי, בשם Video Shorts. בניגוד לשירות הפרימיום של החברה, שמציע צפייה בסרטים וסדרות טלוויזיה בסטרימינג בכפוף להרשמה ותשלום דמי מנוי, בסרטונים הללו ניתן לצפות בחינם, בדומה לסרטונים שמועלים ליוטיוב ול-Vimeo.

תפריט השירות כולל קטגוריות כמו טריילרים, וידאו קליפים, ראיונות עם שחקנים, סרטוני הדרכה וטיפים ועוד. הוא פתוח לכולם ואתם מוזמנים לנסות אותו. אחרי זמן קצר תשכחו שאתם רואים סרטונים באמזון או ככה הם לפחות מקווים.

ועוד בנושא אמזון, ענקית הקמעונאות עשויה להשיק בקרוב מכשיר נייד לסליקת כרטיסי אשראי, לפי דיווח בבלוג 9to5macהמתבסס על מסמכים שדלפו והגיעו לידיו. מסמכים אלה מראים שרשת חנויות Staples תחל בשיווק של "קורא כרטיסי אשראי" מתוצרת אמזון, לצד מכשירים דומים של פייפאל ו- Staples עצמה. לפי הדיווח, המכשיר ככל הנראה יתחבר לסמארטפונים לשם ביצוע התשלום ויימכר תמורת כ-10 דולרים.

גוגל פונה לחוכמת ההמון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשמע כמו הזמדנות מעולה להטריל את גוגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל מנסה לשפר את שירות התרגום שלה באמצעות חוכמת ההמונים. החברה הודיעה על השקת קהילת תרגום חדשה שמטרתה לסייע בשיפור התרגום של Google Translate.

המשתתפים יכולים לדרג תרגומים קיימים, לבחור בין תרגומים וכמובן לתרגם בעצמם. בנוסף, כשהם נתקלים בתרגום בעייתי, באפשרות הגולשים ללחוץ על הכפתור Improve this translation שנוסף לאחרונה בצירוף אייקון של עפרון ולהציע גרסה ערוכה לגוגל.

מוצר לימוד שפות נוסף שהושק לאחרונה הוא lingua.ly, של היזמים הישראלים ד"ר אורלי פורמן וד"ר יאן אימלס, שפיתחו כלי חינמי ללימוד שפות ומותאם להרגלי הגלישה של המשתמש. ניתן להוריד אותו כתוסף לדפדפן כרום או באפליקציות טאבלט, אייפון ואנדרואיד. הרעיון הוא איסוף מילים חדשות מהאתרים שאתם גולשים אליהם. היא מאפשרת לסמן מילים לא מוכרות ולקבל את התרגום והמינוח שלהן ואת האפשרות להאזין ולשמור אותן במאגר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

רוסיה צדה גולשים ברשת העמוקה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בפורום כלכלי בסנט פטרסבורג. רוסיה, 23 במאי 2014. רויטרס
הוא כנראה רק רוצה להחליף איתם מילה/רויטרס

ממשלת רוסיה מציעה פרס בשווי 111,000 דולר למי שיעזור לחשוף משתמשי TOR אנונמיים, דווח באתר PCWorld.
TOR המכונה "הרשת האנונימית", היא תוכנה שמטשטשת את עקבות הגולשים ומונעת זיהוי של כתובת ה-IP שלהם. אחד השימושים הפופולאריים שנעשים בה הוא גלישה ב"רשת העמוקה", שכבת האינטרנט שלא ניתן לגשת אליה בגלישה סטנדרטית ודרך מנועי החיפוש המסורתיים, כולל האיזורים האפלים יותר של הרשת שבהם מתקיימת פעילות בלתי חוקית.

אולם, גם פעילים פוליטיים עושים שימוש ברשת האנונימית. ככה שאתם יכולים להבין מה האינטרס של ממשלת רוסיה בלמצוא אותם. בדיווח מציינים שבעבר, לפי הדלפות אדוארד סנודן, הצליחו ה-NSA וממשלת בריטניה לחשוף מספר משתמשי TOR.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully